2010. február 23., kedd

"Kedvesem, jöjj velem! Ez a harc lessz a végső..."

Hát eljött.
Egy évvel ezelőtt nagyon esett a hó. Szép nagy pelyhekben.
Egy évvel ezelőtt megláttam Őt az iskolában.


"Én gyűlölöm az álmokat, s Te tudod, hogy ez nem panasz... és nem tudom miért, hisz sírni szeretnék...most mégsem könnyezem"


Találd meg az életben a békédet.
Én már megtaláltam az enyémet.

Lényegében ez a nap is csak ugyanolyan, mint a többi.


Bad Dreams, Bad Dreams, Go Away.. Good Dreams, Good Dreams, Here to Stay
Bad Dreams, Bad Dreams, Go Away.. Good Dreams, Good Dreams, Here to Stay
Bad Dreams, Bad Dreams, Go Away.. Good Dreams, Good Dreams, Here to Stay 

1 megjegyzés:

Dínó írta...

Neharagúdj, nemtudtam visszaírni, de el se tudom mondani milyen büszke voltam Rád :) Tudod, csak amiket tegnap mondtam ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails