2010. február 11., csütörtök

Ma

Reggel majdnem lekéstem a buszt, mert felmentem IWIWre megnézni, hogy Roland válaszolt-e.

Napközben megittam 7 bögre teát az iskolában, hála a vízforralómnak és a teámnak, amit bevittem hétfőn. Csináltam egy parasztlázadást, hogy ha már tea van, hozzunk be rezsót is, és akkor sütünk rántottát. Mindenki rábólintott, csak az iskolai vezetőség gondolom nem. De hát ezért lázadás a lázadás, nem? Isten óvja a  Királynőt és a fasiszta rezsimet! Ahogy a Sex Psitols mondaná...

Délután megnéztem A nyolcadik utas: a Halál-t, és rájöttem, néha még minidg úgy félek, mint 12 éves koromban, és Sigourney Weaver még most is el tud bűvölni, és a kedvenc karakterem még minidg Jones, a vörös kandúr macska.

Este meg 2 órán keresztül csináltam az egyetemi jelentkezési lapok internetes kitöltését, és végül is 4 iskolát jelöltem meg, ezen bellül 5 kart, ezeken bellül 6 képzést.
Vagyis:
1.: PTE BTK magyar
2.: PTE TTK biológia
3.: PTE BTK média és kommunikáció
4.: KE MK színészet
5.: SZTE BTK magyar
6.: ELTE BTK magyar
Hogy miért jelöltem meg az ELTÉT? Fogalmam sincs. Csak.

Aztán most Andussal MSNen kiveséztünk jó alaposan egy félistent, és ő folyton puffog, mint egy puffogó vipera (Bitis arietans)

11 megjegyzés:

Bogi írta...

"Reggel majdnem lekéstem a buszt, mert felmentem IWIWre megnézni, hogy Roland válaszolt-e."

Ezt kifejtenéd?

Zsopi írta...

Hmmmmm...
SZTE-BTK magyar... édes nosztalgia. Ha véletlenül oda kerülnél, feltétlenül menj el a Boci tejivóba tejbegrízt enni éjjel kettőkor, meg a Kerekperecbe, és egyél sok tiramisut meg igyál tejeskávét.

Amúgy akárhová kerülsz a belül, az összesen két l, nem az első l dupla. :P De ez csak a magyar szakos kekec-énem, amit tudom, hogy szeretsz titokban. ;)

Hja, és holnap már csak 60 nap! Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a visszaszámlálód frusztrál-e, vagy sem... Jézusom, lehet, hogy forgalmi vizsgán fogok megszülni! o_O (De akkor tuti, hogy olyat mutatok a vizsgabiztosnak, amilyet még sose látott...) :D
A szoba Gergő-sarka 99%-ig kész, már tényleg csak apróságok vannak vissza, de ezt majd egyszer jó lenne elmesélni neked... De most beájulok az ágyamba és a hastánc egészen érdekes változatában fogok gyönyörködni. Én fekszem, és nem csinálok semmit, a hasam pedig táncol. :D

És még mindig ölellek!
Zs

Samu írta...

Nem az a Roland, hanem egy blogos srác.

theodora írta...

magyar szak? az jóó :)
Van is egy ismerősöm a pécsi magyar szakon :D
Hát sok sikert a jelentkezéshez! :)

Zsopi írta...

Megnyugodtam. :)

Unknown írta...

Zsopi
Itt gratulalok Neked is! Blogod nem tudom olvasni,mert a cim otthon maradt :(

Samuka
En tudom a valaszt az ELTE-re. En is oda is jelentkeztem ez 1. a 2. pedig az, hogy akkor elerheto kozelsegben leszunk, hogy tudjunk talalkozni es szemelyesen beszelgessunk! :)
Szombatra es hetfore drukkolok! ;)

Szandii.♥ írta...

húúúú,emléxem,mikor én töltögettem a neten azt a vackot...3-at alig bírtam összekaparni...semmi nem érdekelt.de mivel felvettek,oda amit elsőnek jelöltem nem is foglalkoztam mással..:P
most meg szívom a fogam,h millió kilométert kell utazgatnom Pécsig...

Roland írta...

Bezzeg Roland nem válaszolt, le is késted a buszt miatta, fene a pofáját neki. :)

Nem tudtam semmi olyat írni, ami értelmesen hatott volna, ennyit érnek írásbeli kommunikációs készségeim. :S

Samu írta...

Dóri, igen magyar :D juhúúú... annyira várom már:D Remélem összejön :D

PrettyErika!!! Köszi, hogy onnan, Kanadából is Nekem szurkolsz édeske!

Szandii! Pécs?! És akkor mi a bánatért nem futunk valamikor már össze???

Roland miatt meg nem késtem le a buszt, csak majdnem, és nem haragszunk Rá azért, mert nem válaszolt, és örülök, hogy legalább itt méltatott pár sorra:D

zsuriii írta...

szeged? helyes ;)
végre valaki aki hallott már a boci tejívóról, a perec kerekről és a szegedi városi élet finomságairól ;)
Zsopi: szeretted szegedet?

nikúú. írta...

hogy miért? mert +3000 ft. és ennyit megérdemelsz.:DD (elte)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails