2010. február 27., szombat

Sailing on Orfú :)

9. óra, csörög a telefon.
Balás Dani a vonalban, van 15 percem, hogy felöltözzek, és lemenjek a ház elé, mert kell mennem segíteni felpakolni a hajóját, és utána nyomás ki  az orfűi tóra edzeni.
Szombat hajnali 9kor azt sem tudom, hol a köldököm, ennek ellenére viszonylag gyorsan felöltöztem, fogat mostam, és még szörpöt is ittam. Aztán lementem, Dani sehol. Felhívtam, hogy Danika merre a a faszban vagy, ha már kiugrasztottál? 2 perc. Oks.
Addig felhívtam Nínót, hoyg keljen fel ő is ilyen korán, ha már nmekem is fel kellett. Felkelt :D
Aztán jött Dani, aztán el is mentünk hozzájuk a garázsba, fel a hajót, ami könnyű volt alapból, és nekem, akinek sajnos nincs munkás kezem, meg izomzatom, meg gyakorlatom sikerült nagy nehezen felraknom Danival a hajót az autó tetejére, meg a szállítókocsiját. Aztán nekiindultunk Orfűnek 40km/h sebességgel, ugyanis mégis csak egy vitorláshajó volt a fejünk felett, és minden kanyarban szörnyet akartam halni.
Aztán a hegyekben megálltunk "pihenni", és elszívtunk pár cigit. közben azon röhögtünk, hogy mi a faszt gondolhatnak akik erre jönnek, és látják, hogy egy vitorláshajóval lavírozunk a Mecseken... 
Aztán nagy nehezen kiértünk Orfűre, ahol lepakoltuk a hajót, és felszereltük. Na most az Orfűi tóról azt mondják: ha itt tudsz vitorlázni, bárhol tudsz, ugyanis a hegyek közbezárják az északi szelet, és az ott úgy kavarog benn, mint a tornádó. Ezt tapasztalhattam is, ugyanis kb 50-60 km/h-ás szél volt. Áldottam az eszemet, hogy előre gondolkodtam és felhúztam 2 nadrágot, 2 zoknit és 2 pulcsit+ a hosszú kabátomat. Nem is fáztam, ez tény :D Még... később már igen :D
Nah szal fel a hajót. Telefon Nínóéknak, hol vannak. Hát majd csak délután jönnek ki. A hatalmas szélben abszolút nem volt kedve Daninak vitorlázni, lebontottuk a hajót, megvártuk Nínóékat. Addig hálózsákokkal befeküdtünk a vizes fűbe, cigivel, meg viccek zenehallgatással meg sok sok röhögéssel. Aztán olyan fél egy-egy körül járt az idő, amikor úgy döntöttünk mi márpedig ebédelünk. Elautóztunk a kisboltba, vettünk 7 zsemlét, 14 szelet vastag parizert, 7 szelet füstölt sajtot és egy traubi szódát... meg egy arany marlborót, fűszerezés céljából.
És visszamentünk és jóízűen beebédeltünk. És utána meg vicceket olvastunk, stand-up comedyt néztünk a Dani mobilján, aztán meg ... (ne tessék rosszra gondolni, de ha kiírnám, tudom, hogy szétgyilkolna :D ), majd pedig megjöttek Ritáék (persze eltévedtek xD)..., én kibaszott nagy hátast dobtam, és végül Dani vízre szállt, majd közbe jó nagyokat röhögtünk, meg féltettük, mert a hajója felborult, de végül is ő nem esett be a vízbe, és megoldotta :) Ügyes volt :D Aztán kijött, elraktuk a hajóját, és elindultunk haza, de előtte még hóvirágot szedtünk. Kiszálltunk. Semmi. Majd kicsit feljebb 1-2 tő... de aztán hirtelen vagy 300 tő is ott termett, és a védettség ellenére leszüreteltük. Csak közbe jött egy terepjáró, mi meg befostunk, hogy erdőőr, és megbüntet minket. Leszaladtunk a domboldalról, Dani, Rita, Nínó és én, be a kocsiba, és spuri a Remete rétre. Ott átszálltam, és onnan Ninóék hazahoztak.
És köszönöm ezt a napot nagyon, és élmény volt, és kurva jó volt, és még jó sok ilyet szeretnék :)
Mert erre VAN szükségem most.Pikcsörtálym majd később :D
P






Vajon Szandika hazaért már??

3 megjegyzés:

pretty.girl írta...

Micsoda napod volt Samu! :)

Szandii.♥ írta...

jelentem,kb akkortájt érhettem haza...

Samu írta...

Az volt Pretty.

Szandi, gondoltam rád sokat :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails