2010. február 17., szerda

A síromon ez álljon: "Itt nyugszik Carrie Bradshow, volt két nagy szerelme és vagy ezer cipője."

Túl vagyok az oral part-on.
Témakör Sport, és az internet kontra könyvek... utóbbihoz inkább tudtam hozzászólni, előbbihez makogtam pár szót. Nem sportolok. Olvasok. 
El akarom olvasni Nietzschétől az Im-ígyen szóla Zarathustra c. filozófiai művet. Érdekel. Tudom, nagyon beteg vagyok. Olvastátok már?
Aztán újra visszaszoktam a Grace klinikára. Most van mit bepótolnom.
"Akiről álmodom, nem létezhet, és ha nem létezik, nem hasadhat meg a szívem. "
 (Átkozott boszorkák)

2 megjegyzés:

Esztike írta...

azt én is el akarom olvasni... annyit már tudok róla, hogy nagyon vastag :D (mármint ahhoz képest, hogy tele van nehéz és komoly dolgokkal - azok kisebb, tömörebb megírásban valahogy szimpatikusabbak) sok szerencsét hozzá x)

Szandii.♥ írta...

Grace klinikából korrepetálást vállalok.Érdeklődni lehet:nálam.:D:D
♥Átkozott boszorkák♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails