2010. február 28., vasárnap

Something's Coming

 Holnap elkezdődik egy új hét és vele együtt egy új hónap, valamint a meteorológiai tavasz is.
Én meg naiv módon azt suttogom magamnak, higgy a márciusban!
Hidd el, hogy márciusban eléred a céljaid.
Hidd el, hogy márciusban sikerül fogynod.
Hidd el, hogy márciusban megleled a szerelmed.
És naiv módon mosolygok. Mert ha az ebbe vetett hitem se lenne már... mi maradna akkor nekem? Lefekszek hát aludni, és bízok, hogy álmaim nem foszlanak szerte szét, mire felkel a nap.
Lássuk, mit hozol Böjtmás hava.


"Olyan gyönyörű napnak indult… De akkor jött a szél, és megváltoztatott mindent. És nem csak a házakat és a kerteket - megváltoztak az emberek is. Míg a vihar tombolt, mindegyikük tanult valamit barátságról, megbocsátásról és megváltásról. És volt, aki a legkeményebb leckét tanulta meg: hogy az élet mindig törékeny és nagyon gyakran igazságtalan." (Született feleségek)

2 megjegyzés:

Zsopi írta...

Mamónak azt mondta egy hozzáértő, hogy ez a vasárnap (a február 28-i) különösen jelentős nap, és nagyon fontos, hogy mit gondolunk, mert ezek a gondolatok sokkal könnyebben valósulnak meg. Szóval örülök neki, hogy ilyeneket gondoltál tegnap. ;) És én a csillagok ellenére szurkolok Neked. (A csillagok különben sem tévedhetetlenek, elvileg nekem 25 évesen kellett volna első gyermekemet világra hoznom... hát majdnem sikerült is ;))

Samu írta...

Noh, akkor bízzunk benne, hogy valóra válnak :)
Puszillak :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails