2010. március 5., péntek

fejetlen plüssmacimnak, bár már tudom, hogy megírtam neki, de ezzel is csak nyomatékosítani akarom :)

Ha a tűzzel játszol, megégeted magad- tartja egy mondás. De egy másik meg azt mondja, aki nem kockáztat, sose fog győzni. Brigi, a pofára esés mindig ott van. Még akkor is pofára eshetsz, ha már mondjuk 4 éve jártok... ez bármikor beüthet. De tudod...  most volt a téli olimpia... hallottam olyanokról, akik összeomlottak, mert másodikok lettek. De egy olyanról sem hallottam, aki a rajtnál feladta volna, mert attól félt, hogy második lesz.
Érted, amit mondani akarok?
Ahhoz, hogy igazán élj... ahhoz meg kell tanulni kockáztatni... és élni.

3 megjegyzés:

Lacel írta...

Samu bölcsességet hallottak! Uff nagyfőnök ^^

Amúgy van benne valami... ;)

BrandNewDínó:D írta...

<3 :) Köszönöm :)

Samu írta...

Iden, én már csak ilyen bölcs vagyok :) :D

BND-Brigus, én csak azt szeretném, ha Neked minél jobb életed lenne. Mert a barátom vagy, és mert ez a barátok dolga. Szeretlek.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails