2010. március 16., kedd

HDUA

Es la historia de un amor
Como no hay otro igual
Que me hizo comprender
Todo el bien, todo el mal
Que le dio luz a mi vida
Apagándola después
Hay que vida tan obscura
Sin tu amor no viviré.
A mai nap összességében nagyon jó volt. Sok nevetéssel, filozófia kistanár alázással, magyaron veszekedéssel, tesin baromkodással, törin csészetöréssel... tényleg boldog voltam nagyon.
a mámort már az teljesítette be, hogy itthon egy külföldi boríték várt (azt hittem, Liszabomnból...). 
Csinoska, magyar madárkánk Kanadában meglepett két fényképpel, amelyek közül az egyiken épp a CN Tower üvege előtt pózol, és alatta a mély, míg a másikon egy bácsi szobra mellet ül egy padon :) És a hátán egy üzenet, hogy szeret nagyon. és hiányzok neki.
Ő is hiányzik nekem. Nagyon... olyan rossz, hogy nem hívhatom fel... hogy nem hallom  hangját.. beleőrülök. Nagyon szeretem őt. Hiányzik már. NAGYON NAGYON.
Aztán meg Papadimitriu Athina- Historia de una mor-t hallgatok, amitől kicsit szomorú lettem.
Este meg filmezés... vagy Csillagközi invázió 2, 3 vagy Egek ura...

5 megjegyzés:

anitácska. írta...

mr. fül szeret.:)
ugye része voltam a jó napodnak?

Unknown írta...

Eleg hamar odaert! :D Orulok, hogy orulsz nekik :D :D Olyan nehez volt megallni, hogy el ne aruljam... Nemsokara Dombori, mar alig varom!!
Egyebkent mindenkinek mas kepet kuldtem :)

mars írta...

skype vagy msn :) nálunk bevált tengerentúli elkülönüléskor.

Samu írta...

Skype-olni nem szoktam, MSNen meg sosincs fenn ez a beste lány :D De már csak pr nap és hazatér... najó, bő 2 hét... :D

Unknown írta...

Igaz Samuka.... de mikor itthon vagyok, akkor otthon mar olyan keso van, hogy senki nincs bent.. pedig jo lenne kicsit beszelni! :) Tenyleg nemsokara jovok haza! ;) Utana pedig mar mindjart Dombori! Meg meg is fogsz unni! :D :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails