2010. március 10., szerda

KEll egy kis áramszünet...

Mivel ma az 5 órából egyetlen egyen csinálnánk valamit, és azt itthon is meg tudom tenni, ezért megbeszéltem anyuval, és jó pár osztálytárssal, hogy a mai napot kivesszük. Kicsit elvagyunk itthon, kicsit pihenünk. De tényleg, azért miért érné meg bemenni, hogy unatkozzak magyar fakultáción (mert olyan tételek dolgozunk ki, amik nekem nem tételeim), vagy hallgassak egy hangversenyt (nem mutatnak újat, tekintve, hogy 8 évig rajz és ének tagozatos voltam), majd pedig nézzek egy filmet németül, ám felirattal (tehát nem kényszerülök rá, hogy hallgassam is, elég csak olvasnom... megjegyzem a múltkor is végig játszottam a Szabina telefonján a vízvezetékes játékkal...) szóval lenne egy törim, amin amúgy is kistanár van, és különben sem hiszem, hogy fél oldalnál többet írnánk, amúgy meg a tankönyvben leírtak alapján simán megtanulom.


Tehát a mai napon  itthon maradtam. 
Takarítani fogok.
Megnézem a The Blind Side c. filmet, amiért Sandra Bullock oscart nyert.
Megnézem a Komfortos mennyország c. filmet is, amiért Stanley Tuccit jelölték oscarra.
ha letöltődik addigra, akkor megnézem az Egek ura c. filmet is, amiért George Clooneyt és Anna Kendricket jelölték az oscarra.
Ha nem töltődik le, akkor megnézem a Precious-t, amiért Mo'Nique kapott oscart, és amiért Gabourey Sidibét jelölték... 


Jah, jah igen. Jó kis lustizós (meg takarítós :S ) nap lesz a mai, mert rámfér, és mert kell, és meg mert különben is senkinek semmi köze hozzá miért.

Jah, és borzzasztóan esik a hóóó... zuhog, kavarog viharzik... jaj, ne máááár :S

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails