2010. március 20., szombat

le a negatív dolgokkal, álmok, inniakarások.

Az elmúlt pár napban (hétben? hónapban?) olyan negatív hangulatúak a bejegyzéseim. Ez nem maradhat így...Mert sok pozitív dolog is van az életemben... tegnap vettem egy nagy cserép fokföldi ibolyát...
Mindjárt nyit a baumax, megyek megint venni még egyet....
pussz, majd este jelentkezem

Jaj, el is felejtettem, Tátrai Annával álmodtam, aki közölte, hogy nem a művészetibe megy, mert az 5 éves lenne, ezért inkább angolra megy, és angoltanár lesz. Le volt vágatva a haja, meg ott volt vele az anyja, aki elvonszolta tőlem Annát, mondván, hogy nem jó, ha velem van, most szokott le a cigiről, amúgy is én szoktattam rá táborban...

Azt hiszem ez már annak a jele, hogy istenesen be kellene rúgni. Jövőhétvégén reményeim szerint ZŐD, mert ugye Andus is eléri már a 18-cat... szóval nem lesz semmi, ami megálljt parancsolna, és úgy be akarok rúgni, mint a kurvaélet, és táncolni, énekelni, és fetrengeni, és inni csak inni csak inni és inni....

3 megjegyzés:

Andus írta...

hát nem így lesz barátom:)majd utána héten:)

annácska. írta...

hú : D ezt majd még megbeszéljük : D

Zsopi írta...

Te is jó nagy bolond vagy, hogy veszed a fokföldit, ahelyett, hogy írnál nekem, hogy kell fokföldi. Egy csomót el kell ajándékoznom az itthoniakból, mert Gergőmaszat mellé nem lehet annyi növény az ablakban, hogy az ablakkeret penészes legyen.

De látom én, hogy el is vagyok feledve... Pedig én meg járok ide, olvaslak és küldöm a pozitívakat, még akkor is, ha nem írom le állandóan.
Mindenesetre elszomorodtam, de ez a fele már nem a köz szeme elé való. (Meg attól tartok, csak felbosszantanálak vele.)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails