2010. március 19., péntek

voice

Nem hallom a hangját.
Úgy értem, nem emlékezek a hangjára... ami azért különös, mert én nagyon sok mindenki hangjára emlékszem, a volt osztály, a mostani évfolyam... akivel pár hónapot lehúzok, azoknak mindenkinek megjegyzem a hangját, és nem felejtem el... évek múltán sem.
De az övét elfelejtettem. Ma ezen lepődtem meg... eszembe jutottak dolgok, amiket mondott... de nem szólalt meg a hangja az emlékeimben... különös.
Már nem hiányzik a közelsége, a zöld szemei, az érzés sem, ami vele volt... már nem hallom a hangját... pár hónap, és tán már alig fog eszembe jutni... 
És most valahogy értem ezeket a sorokat...
Baby save up all your tears
You might need them someday
When the tears start to fall
I won't wipe them away
When you cry in the night
For the love that you need
Baby save up your tears
'Cause you'll be cryin' over me

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails