2010. április 26., hétfő

"CIÓ!" Rolandnak köszönet, Költözködés áldásai. Hazahozom Olaszországot. Egy lépés már csak a vég.

 Roland bölcs tanácsát megfogadva annyira nem is vittem túlzásba a matek próbaérettségire a tanulást. Hármas lett, ami nekem tökéletesen és maximálisan elég, mind próbaérettségire, mind majd a nagy igazira. És tényleg egy kölcsönkért számológép és egy négyjegyű "áldottlegyenaneved" függvénytáblázat eredménye volt ez :) Ha ezt előre tudom, sose tanulok egy számjegyet sem :) Kössz Roland -még mindig fura leírnom ezt a nevet- :D.

A költözésben az a jó, hogy előkerülnek elveszettnek hitt, vagy esetleg rég elfeledett emlékek. Fényképek, képeslapok... olyan emlékkönyvek, amikben a legrégebbi írás is 2001-es. Amibe beleírt pár barátod, a szüleid, a családod, és olyan rokonok, akikkel Kanadában írattál bele, és most egy fél világ (nem vicc, mert Új-Zélandiak) választ el. Szép szövegek, Rajzok, titkos sarkok. Ezz úgy jól esett.


Ma főzök magamnak hideg fokhagyma levest, Frances Mayes (Napsütette Toszkána) receptje. Tegnap pedig főztem magamnak tésztát, hozzá meg tarjás, paradicsomos szószt csináltam, rengeteg sok kakukkfűvel, és bazsalikommal, meg olívaolajjal. TERV: hazahozom Olaszországot. :)


Egy hét múlva érettség. Holnaptól szerenádok. Csütörtök Zoldnap. Pénteken ballagás.
Koncz Zsuzsa erre azt mondaná
" Rohan az idő, elmúlik az ősz,
Évek múlnak el, megállítanám, de nem lehet,
Mert az idő könyörtelen vonatán fut minden tovább."

2 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

nem úgy volt,h nem olvasod,míg nem végeztél az érettségizős részével??? :P

Roland írta...

Örülök, hogy továbbadhattam az igét, amire én csak ott, helyben jöttem rá. Egyébként élvezd ki a következő napokat, akármennyire szarul is hangzik így előtte, mindig finoman melengető lesz erre a pár napra visszaemlékezni.

Rolcsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails