2010. április 24., szombat

csak mert szeretem. ♥

" Egy huszonéves nő számára New York továbbra is két dologban verhetetlen: a nagy márkákban, és a nagy Őkben. Húsz éve én is pont ezért költöztem ide. A márkákra rögtön rácuppantam, hogy aztán a nagy Ő keresésére több idő jusson. Kiderült, hogy a kamut sokkal nehezebb kiszúrni, mint gondoltam. Kemény tanulópénz. Segítség kell a selejtezéshez, méghozzá profi segítség. A profi csapat tagjai pedig Charlotte York, Miranda Hobbes és Samantha Jones.  A nevem Carrie Bradshaw. Író vagyok. Barátnőimmel tudjuk mi a jó szex, és beszélünk is róla. Sőt, mély elemzéseink még a konyhára is hoztak. (...) Azóta három év telt el, három könyvet írtam, de ma is ugyanolyanok vagyunk, mint az a négy szingli lány. "

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails