2010. április 3., szombat

kalááács :)

Féltem a kalácssütéstől, mert az ilyen bonyolult móka... azt hittem :D
De nem az! :D
Délután begyúrtam a tésztát, kelesztettem egy órát (közben Woodstock a kertemben-t néztem :D béke ), majd szaggattam, gyúrtam, fúrtam, faragtam, fontam és kentem, meg szórtam. Aztán be a sütőbe, és készen lett hat tünemény :)
Annyira gusztán néztek ki, hogy egyet rögtön megettünk, mert hát mégis csak meg kell kóstolni :D Anyu meg egyet elvitt Erzsikének, a barátnőjének ajándékba. hazajövet pedig az az ötlete támadt, hogy süssek még, dupla adagot, és azt adjam ajándékba az embereknek. Mondtam, hogy felőlem oké :D :D
Szóval most kel egy kiló tészta, és hamarosan egy tucat kalácsom lesz. Nem is szeretem a kalácsot. Az édeset legalábbis. De ez finom sós, meghintve egy kis köménymaggal. Nagyon jó.
ITT a recept. Én annyit módosítottam, hogy nem szezámmagot, hanem köménymagot szórtam rá.
Itt pedig a pikcsörtálym:

6 megjegyzés:

ilike írta...

Samu, ezek a kalácsok......csudajól néznek ki! Anyukám mondja: Neked szakácsnak kéne lenned! :-)

Samu írta...

Hihi!! köszönöm szépen! Egy időben gondolkodtam a szakács (cukrász) pályán... de még semmi nincs veszve :)

anitácska. írta...

annyira büszke vagyok rád !:)
csodálatos.

Samu írta...

kösszi drágám!! (L)

Dínó írta...

Én is kéreeek <3

Samu írta...

Majd sütök Neked augusztusban :D Vagy júliusban, vagy mittoménmikormegyek :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails