2010. április 21., szerda

Ma.,

A mai napom úgy nézett ki, hogy...
Reggel bementem a suliba. Meg volt beszélve, hogy 2. órában matek témazárót írok...pótlót. Ezért bementem első órára is, mondván, az úgyis magyar fakt, nem árt, így az emelt érettségi előt... :D Természetesen a matek tanár közölte, hogy ő márpedig elfelejtette, és majd a hatodik órában írok. Ez kissé felbaszta az agyvelőm, tekintve, hogy matek után, csúsztam volna haza, mert ma újabb bútorokat kellett pakolni, egy tükrös szekrényt, és egy kisebb szekrényt nekem, egy komódot az előszobába. Úgyhogy hívtam aput, és rohantam a bútorbolthoz, mert volt kb 3 órám még addig, mire be kellett mennem a dolgozatra. Miközben a bútor bolt előtt vártam, jött egy sms Zsopitól, hogy bent van a szülőszobán. Jujujj!! Nagyon izgatott és boldog vagyok!!
Nah, beraktuk a nagy tükrös szekrényt a kocsiba, és sovány malac vágtában elfurikáztunk az új lakásba. Ott kiderült, hogy a hombár nem fér be a liftbe, így GYALOG kellett felvinni a SZEKRÉNYT a TIZEDIK!!!(10.!!!!!!!) emeletre. Azt hittem beszarok. De úgy igazán. Laza 1 órás "séta" volt...
Innen vissza a bútorboltba, vinni a kisebb szekrényt. Ez befért abba a kibaszott liftbe, így hamarabb megvolt. Innen vissza a bútorboltba. Vittük a komódot, de ezt csak a kocsiba raktam be, utána apa elfurikázott a suliba.
Suliban """megírtam""" a matek dolgozatot. Olyan kibaszottul gecire nehéz volt, hogy még a nevemet sem tudtam ráírni normálisan.... jó ez így 2 héttel az érettségi előtt... nem?!
Suliból matektanárhoz. Matektanárnál másfél órán át űztük az ipart, utána a hiperaktivitás jelei mutatkoztak nálam, ami akkor van, ha kurvára kipihent vagyok, vagy ha kurvára nem. Ez az utóbbi volt.
Nah mindegy, hazaértem nagy nehezen. Itt várt minket az új mikrobuszunk. Ezzel lekocsikáztunk az autópályán Bonyhádra, át a rakat alagúton. Vissza fele kierőszakoltam, hogy márpedig menjünk le Mohácsra, mert látni szeretném a Dunát. De Hunor a kelleténél több pisivel töltötte meg a pelenkáját, így elázva haza kellett jönnünk.
És most itt vagyok. Várom a híreket Zsopiról. Közbe hallgatom, ahogy anya mesél az agyrém álmáról. Aztán fél óra, és kezdünk átcuccolni ruhákat, meg faszom se tudja miket a lakásba.
Ehh, az élet szép.


"Élj gyorsan, halj meg fiatalon!"
Janis Joplin

2 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

az élet kurva szép :D :D

Roland írta...

Matekérettségin mindenki legjobb barátja a négyjegyű függvénytáblázat. Matek pályafutásomat kettessel zártam gimiben, mármint a félévi meg évvégi bizonyítványt, majd megírtam az érettségit 79%-osra. Azaz pont, hogy nem én voltam. A négyjegyű függvénytábla.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails