2010. április 6., kedd

tavaszi szelet.

A mai diós sütim is sikert aratott itthon (és Anitácskának is ízlett).
A 'tavaszi szelet' nevet viselő diós süti receptjét marisom-nál találtam.


Bár a pikcsörtálymot mára ígértem, majd holnap bepótolom.
A tojáslikőrből kb 2 deci maradt. Asszem ez is azt mutatja, hogy jóra sikeredett.

Ma megjött a II. Erzsébet életéről szóló könyv, amit húsvétra rendeltem magamnak anyuék nevében. Nagyon örülök neki.
http://static.libri.hu/cover/72/9/682659_4.jpg
Meg ma rendeltem a locsolópénzemből egy másik könyvet is, a Villámtolvaj- Percy Jackson és az Olimposziak c. tiniregényt, csak mert ma láttam a filmet, és teljesen elvarázsolt. Leginkább Uma Thurman mint Medusa nyerte el a tetszésem. http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2010/01/percy_jackson_and_the_olympians_02-535x657.jpg

Balsorsomra elragadott a hév, és megrendeltem ezt, utána kerestem csak rá a Napsütötte Toszkánára. És természetesen az is rendelhető lett volna. Még van rá pénzem, hogy megrendeljem...de nem fogom asszem. Most az a maradék kis money jól jön majd a mindennapokban... így jár az, aki nem néz körül, mielőtt lelép. No nem mintha olyan kurvára bánnám, mert hát a Villámtolvajnak is nagyon fogok örülni 3-5 munkanapon belül.


de toszkána az mégis csak toszkána^^

2 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

Napsütötte Toszkána mint film,vagy mint könyv???mert egyik jobb mint a másik...melyiket szeretnéd?

Samu írta...

Mint könyv! Egyértelmű! Filmen a rabja lettem (mint egy kisdiák). Már jó sokszor írtam róla régebben :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails