2010. április 17., szombat

várom még álmom szép igéretét.

Tegnap este hét: Utolsó Zöldes Buli- amikor még osztálytársak vagyunk.
Héttől háromnegyed nyolcig, ketten Anitával űztük az ipart, tomboltunk meg minden, a többikek sehol. Végül is befutott Koppány, majd Szabiék, és szépen lassan "megtelt a hely". Sokan nem voltak. A party volt már ezermilliószor is job... 11 körül (amikor már csak 5en voltunk) megjött Nikú és Gábor (Gergő?) meg Isti is. Meg Réka betipegett, és el is tipegett. Nah szal Isti, Nikú, Gergő, Samu maradt sokáig, az első éjszakai járatig, ami háromnegyed 1kor indul.
Hazaértem, elaludtam fél kettőkor.
6:20kor keltem, mentem dolgozni. (Y). Buszganyézás.
most Sacher tortát sütök. Várom a csodát...

2 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

hát ha ez számít bármit is, nálam az menne csodaszámba ha tudnék Sacher tortát sütni...

Samu írta...

igazából nem olyan bonyolult, mint amilyennek hittem.. kicsit féltem tőle, de isteni finom lett :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails