2010. május 4., kedd

behalok xD

mire jó a napiszar? A sok értelmes komment közt felfedeztem egy gyöngyszemet:


"Kutyából nem lesz szalonna, kurvából nem lesz Madonna!"


Ez valahogy feldobta a hangulatomat, és esküszöm, megpróbálom belecsempészni valahogy holnap a töri érettségibe ezt a mondatot! :D Ezzel az egy mondattal annyira helyrebillentették a lelkiállapotomat, hogy csak na xD
Mostantól erre fogok gondolni, amikor felteszem magamnak a kérdést: "Vajon Madonna megtenné, ha a helyemben lenne?" vagy "Madonna büszke lenne rám?". Mert mondjuk általában ezek a kérdések adják tetteim alapjait....

Amúgy meg ha már itt tartunk... nem akartam Tőle semmit. De amióta láttam egy olyan képét faszbukon, ami IWIWen nem volt kinn, hát az óta eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha... Oké tudom, nem tartozik bele abba a kategóriába, ami alapján eddig válogattam, szóval nincs 20 felett, nem zöld a szeme, nem fekte a haja... de legalább pécsi, és kimondottan jól éreztem magam vele. Szóval nem tudom. Madonna? Tényleg nem érettségi alatt kéne ilyesfajta huncutságokat csinálnom....

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails