2010. május 31., hétfő

Carrie naplója



"Carrie Badshaw visszatér! És nem csak a moziba, hanem a könyvesboltok polcaira is! Candace Bushnell írónő azt vette a fejébe, hogy megírja Carrie tinédzser éveinek legjobb vagy épp legrosszabb momentumait. Kiderül, ki violt az első szerelme, illetve miért is lett belőle újságíró! De akinek nem Carrie volt a kedvence a Sex és New York-ból, hanem Samantha, Miranda, vagy Charlotte, az se keseredjenn el, hiszen állítólag az ő titkos naplóikat is meg fogják jelentetni!"

Íme egy újabb könyv, amit el kell olvasnom. Bár tudom, hogy amikor Candace eredeti Szex és New Yorkját olvastam, az vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. De amikor letettem, rájöttem: az én hibám, ha néha úgy éreztem, nem tetszik, mert a sorozatot vártam (mi mást?), pedig ez csak alapjait tekintve ugyanaz,  amúgy meg tök más... de ezt felfogva már úgy gondolok vissza, hogy tetszett, és jó volt, hogy megvettem. Szóval akkor most jön Carrie naplója.


"A Szex és New York előtt Carrie Bradshaw kisvárosi lány volt, aki pontosan tudta, hogy nagyra vágyik, de előbb valahogy túl kellett élnie a gimnázium utolsó évét, sikeresen lavírozva a buktatók közt.
Carrie és középiskolai barátai egy bizonyos pontig elválaszthatatlanok voltak. A bizonyos pont Sebastian Kydd megjelenése volt, melynek folyományaként egy barátnő árulása felnyitotta Carrie szemét, aki így kénytelen volt egész addigi életét átértékelni. A Carrie naplója felejthetetlen karaktereket vonultat fel, miközben bepillantást enged egy kamaszlány magáról és a világról való gondolataiba. Megismerjük Carrie családi hátterét, azt, hogy miként találta meg írói hangját, és igen szemléletes képet kapunk arról, milyen benyomást tettek rá korai kapcsolatai és barátságai. Merész és maró humorral megélt kalandokból tudjuk meg, hogyan jutott el Carrie szeretett városába, New Yorkba, ahol végre elkezdődött igazi élete.."

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én elsőként költsön kérném a napló könyvet,ha megszerezted,jah meg ha megjelent és persze kiolvastad^^ :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails