2010. május 30., vasárnap

" édes álom marad a jövőnk"

mivel már harmadszor mondták le a mozit, kurvára kiakadtam, és úgy döntöttem, nekem mennem kell. Csak sétálni. Menni menni menni. Mindegy hova, kivel, csak valakivel valahova. Nikúú nem, mert másnapos, nacus nem mert nincs msnen, nóra nem mert bubó. De anitácska igen, mert ő mindig igen :D
Városba volt zsurcával, mentem, és öreg partyt toltunk. Két kicsi 18 esztendős vállán az érettségi súlyával és megrozzanva, mintha 80 évesek lennének, söröznek a város padjain. És nevettünk a szenvedéseinken :D
Míg nem a hátunk mögötti Lions pubból ki nem hallatszik az Eurytmics- Sweet dreams.
Erre epésen megjegyeztem: Édes álom marad a jövőnk. Egyetemestől, mindenestől :D Megyünk az Elcoteqbe. Bár nekem még mindig van esélyem, mert Roland azt mondta, hogy mehetek vele smink tanfolyamra :D (most megjegyzem a félreértések elkerülése végett: ha azt írom Roland, akkor az QueeRoland, amikor azt, hogy R. , vagy Mr.R., akkor az a "másik R... érthető?!)
És akkor megjelent G is, és sikerült újfent bealáznom magamat. (Y).
Hazafelé jövet meg találkoztam Ewével, és kicsit leültünk beszélgetni, meg panaszkodni, és nagyon jól esett. Igazából én hallgattam őt, de jó volt...
 Szóval jah... ennyi volt a mai napom.

Más... szerintetek kire hasonlítok jobban, Cherre vagy Michelle Pfeifferre?

2 megjegyzés:

anitácska. írta...

pertu party avagy pertu marad a jövó :)

Bogi írta...

Inkább Cher, de nézd meg a myheritage.com-on.:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails