2010. május 4., kedd

gecimatek.

"Idén nehezebb volt elérni a kettest a matematikaérettségin - állítják az fn.hu által megkérdezett matektanárok. "

Én is állítom.
Majdnem elsírtam magam közbe.
Megbuktam. Najó, nem valószínű, de kibazsott kevés kell hozzá, hogy nehogy megbukjak... mondjuk megnéztem a megoldásokat a fn.-hu-n, és elvileg zaok szerint megvan... hát... majd meglássuk.

Amúgy meg miután megnéztem a megoldásokat gyűlölöm ezt az érzést, hogy baszki ez tényleg ennyi lett volna csak?! Az élet szép. NEM.

4 megjegyzés:

Esztike írta...

Ehh, látom nektek se volt jobb :( Pedig mi másik feladatsort írtunk (angolul), de basszus, olyan emelt szintű feladatok voltak benne...! Remélem, tévedés történt, vagy valami.
Menjünk perelni. :S

nikikee írta...

énnagyonszurkoltamm:D♥
biztosátmentéél:D♥♥♥♥♥

http://nikikee2145.blogspot.com/2010/05/hetfoo.html

Samu írta...

Igen, pereljük be a rohadt világot! Meg akit kell... :D:D

Kösszi Niki ♥

Szandii.♥ írta...

tutira átmentél....mert ha nem...húúúú....nem azért keltem fél 7kor,h ne mennj át...szemét minisztérium...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails