2010. május 29., szombat

"nemtom, csak kicsit furcsa vagy"

Igen. furcsa vagyok. de ki mondta, hogy nem szeretek az lenni?
szeretem magamat, az összes kis furcsaságommal együtt.
csak azért, mert más nem próbálja ki, továbbra is tejföllel fogom enni az epret. továbbra is fogok az utcán disney dalokat énekelni. továbbra is fogok néha hátrafelé menni. továbbra is fogok verseket szavalni a buszmegállóban. és továbbra is mosolygok mert tudom, hogy "normálisnak lenni nem előny, hanem a gyámoltalanság jele."

4 megjegyzés:

fénystoppos írta...

teljesen egyetértek a gondolat meneteddel :) "normálisnak" lenni unalmas :/
én is mindig megkapom, hogy fura vagyok, de csak annyit szoktam erre mondani, hogy: Köszönöm, tudom. :)
Élvezd az életet a magad módján, akinek meg ez nem tetszik, az így járt. :)

puding. írta...

Ha ezeket abbahagynád, egy kicsit meghalna a világ. Hajmási Péter.

Unknown írta...

Egyébként... A nagyigazság: az átlagos ember hepp nélkül unalmas. Már akinek. Nekem az. Másrészt meg a sok kis heppből, meg hülyeségből áll össze az egész. Marmadrészt meg nemtom, hogy ezt hogy ihlettem, de nem kifejezetten erre céloztam. :D

Szandii.♥ írta...

ÁMEN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails