2010. május 31., hétfő

te gyantaszűz vagy még?

http://www.kenyeztetomasszazs.hu/wp-content/uploads/2009/06/gyantazas.jpgHello Drágaságaim!

Itt ülök Bogiéknál, és épp gyantaszünetet tartunk.
Ma reggel, amikor felkeltem, eszembe sem jutott, hogy délután beülök Bogiékkal az Árkádba kávézni és fagyizni. De azt meg pláne nem, hogy a Bogiéknál egy szál alsónadrágban fogok sétálni a házban. De ez még mindig semmi. Az elmúlt pár percben épp Bogi jobb karját gyantáztam. Kicsit erőt merítünk, és jön a bal kar. Viszonylag kevés sérülést okoztam neki. most meg épp Katinak mutogatom a fél seggem, amolyan Madonna- Hung Up feelingben.
Nah, megyek gyantázni.
Post Scriptum: MarsDani, csináltam neked egy képet, majd otthon feltöltöm.
Jah, és Katynak köszönhetően új frizurám is van. Csók érte a picsádra.

1 megjegyzés:

puding írta...

szerintem szekszi lett =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails