2010. május 9., vasárnap

vigyük haza önmagunkat.

A könyvbéli Frances Mayes nagy aprósággal részletezi a toszkánai Bramasole villája felújításának, és lakhatóvá tételének minden apró részleteit. Olyannyira édesen írja le a legalantasabb. és nehezebb ház körüli felújításokat, hogy az ember kedvet kap egy kis házalakításhoz.

A filmbéli Frances Mayes látványvilágával, és esengő hangú audiókommentárjával varázsolja el a nézőt, amikor a házát renoválja.

Eldöntöttem. Nekem most erre van szükségem. most költözködünk, mint tudjátok... nem akarom már felújítani többé a szobámat. Most akarom, hogy olyan legyen, ami Nekem tetszik, ahol én otthon érzem magam... otthon... pont ez a lényege. Otthont akarok létrehozni abban a kis lukban, aminél még Herripotter gardróbja is nagyobb...de akkor is az enyém, és szeretném olyanra csinálni, amilyen én vagyok. Így felfedezhetném önmagamat, és mélyre áshatnék a lelkemben. Helyretehetném magam, közben pedig mindezt a tapasztalatot kivetíteném arra kis kék-fehér (jaj de görög) szobácskára.

Mert ha talán rend berakom a lelki világomat, és ha talán olyan helyen ébredek minden nap, amit én terveztem, ahol én rendezkedtem  be, ami én vagyok, és boldogságot áraszt.... akkor talán én magam is boldogabb leszek, és talán több esélyjel indulok neki a nagyŐ keresésének.

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails