2010. június 12., szombat

design...

Felkeltem, és azt láttam, új lehetőségekkel bővül a blogspot.com... másfajta hátterek. Rögtön rájuk cuppantam, de valahogy végig éreztem, nem fogok nekem valót találni... eleinte szivárványosban gondolkodtam, de mivel a blog címe is szivárványos betűkből van, így ezt kilőttem. Megunva zártam be a cuccokat... de nem hagyott nyugodni, akartam egy pici újítást... és akkor bővebben belemerültem, és láttam, hogy egy icipici HTML kód tudást alkalmazva saját hátteret is létre tudok hozni... eljátszottam a gondolataimmal, és megszületett ez a háttér, ami sémájában, és alapszíneiben az előzőhöz hasonlít, de van egy Madonna kép a jobb oldalon. Sajnos Madonna nem gördül tovább, ahogy azt terveztem eredetileg, hanem marad egy helyben de kicsivel lejjebb újra előbukkan... félsiker. Majd megoldom... meg mivel negyed egy van, és 6 óra múlva kelek dolgozni (utolsó pillanat... imádom), most nem bajlódok vele tovább.
Kinek hogy tetszik?

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem tetszik^^ én is újítottam, kukkold:P és szavazz:D

Thommz írta...

A megoldás:

A css-ben a body { background részénél (ahova beraktad a kép címét), a kép címe utáni szavakból a "scroll"-t "fixed"-re cseréled.

Lacel írta...

Kedves Samu! :)

Gördül a Madonna! :P Legalábbis nálam gördül, és nekem FireFoxom van.

Egy nagyobb probléma van az oldalban, de gondolom, azt meg te nem vetted észre! :) Az pedig az, hogy te valószínű 1024*798-as felbontásban lesed az oldalt, ami annyit jelent, hogy a kép a 1280*1024-nek kicsit kicsi. Madonna combja nem ér le a képernyő aljáig :DDD

Tetszik engem érteni? :P

Samu írta...

Kedves Lacel!
Az egyel feljebbi bejegyzésen már írtam, hogy Madonna fixálva lett (tehát gördül).
1366 X 738- a felbontásom. Madonna combja nálam sem éri el a képernyő alját, azon egyszerű oknál fogva, hogy nem akarom, hogy elérje. Lebegjen csak szépen ott középen :)
Jó ott neki...

Samu írta...

*1366 X 768

Szandii.♥ írta...

nekem tetszik.nagyon dögös.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails