2010. június 5., szombat

"gondoltad volna, hogy egyszer Szex és New Yorkot fogsz nézni Bóbita bábszínházban?"

Ez a címadó idézet Bogitól való. Mert ma ugyanis ezt tettük. Szex és New Yorkot néztünk Pécs legnagyobb bábszínházában... nem is akárhogyan, hanem úgy, hogy épp akkor, az orrunk előtt 2 méterre szinkronizálta le Csankó Zoltán (Jack Berger) és Spilák Klára ( Carrie Bradshaw).
És most annyira sok mindenről szeretnék még írni, Bodrogiról, Stohl Álompasi Andrásról... de mindezekre képtelen vagyok úgy, hogy azzal a tudattal élek együtt, hogy bemutatkoztam, beszéltem és kétszer is kezet fogtam Spilák Klárával, aki Sarah Jessica Parker szinkronhangja, és tudom, hogy sokan idiótának tartanak érte, de ez nekem sokat jelent. Maga a hang... a hang, amit álmomból felkeltve is ismerek, beazonosítok, amitől elolvadok... és kedvem lett volna elhívni a Roxyba egy Cosmoplitan koktélra, vagy megmutatni neki a Luis Vuitton öngyújtómat, vagy csak egy jót pletyizni vele... de bármennyire is olyan a hangja, mégsem ő Carrie, és ez nem jó. De ettől még nem engedem, hogy rossz kedvem legyen, mert akkor is hallhattam a két fülecskémmel azt a mézes mázas hangot, amit eddig csak (leginkább) Carrie Bradshaw szájából hallottam előtörni.http://www.zalaszam.hu/szinhaz/tarsulat/arhiv/pic/spilakklara.jpg

2 megjegyzés:

Roland írta...

A stohl az ugye csak vicc volt?

Samu írta...

kurva jó segge van :D De asszem ennyi, ami álompasivá teszi... nem is az... álomsegg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails