2010. június 10., csütörtök

a hajnal meghasadt.

A hajnal végleg meghasadt. Lezárult egy quadrológia. Vele együtt egy korszak is az életemben. Ennek meg nem örülök.
Hajnalhasadás.
Csodás volt! Komolyan!
Hogy melyik volt a kedvenc részem? Mindig amit olvastam! 765 oldal volt a kedvencem! Először azt hittem, az esküvő. Aztán azt, hogy a nászút. Majd, hogy a terhesség. Majd azt, hogy az, amikor Bella ismerkedik a vámpír léttel. Aztán azt, hogy az, amikor a kicsi Renesmeeről van szó. Majd azt, amikor a felkészülés volt. Végül azt hittem, hogy az, amikor ellátják a Volturi baját... és cak ekkor jöttem rá, hogy nem... az egész volt a legjobb rész.
Kivéve egyetlen egy mondatot.
Az rettenetesen nem illett oda, és szerintem kurva gáz volt. De mondjuk szerintem mindenki egyetért velem, hogy ez egy eléggé szar dolog. Egy mondat, ami elrontotta az egész könyvet. Tulajdonképpen az egész mondat egy szóból állt csak, de akkor is...
Így hangzott:
Vége.
 http://users.atw.hu/twilighter/Breaking_Dawn_Movie.jpg

1 megjegyzés:

Crystal írta...

bizony, bizony *sóhaj* :(
és az a legrosszabb, hogy nincs miben reménykedni, hogy majd jön a következő, mert többé már nem jön...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails