2010. június 28., hétfő

high flying adored

Anyával hajnalig filmeztünk.
Aztán kivittük Papámmal a régi szekrénysorunkat.
Lefürödtem és kimentem Nínóékhoz, mert Cunimaminak névnapja van. Vittem neki paradicsom palántát, paprika palántát, meg rengeteg virág palántát. Hadd szépüljön a kis kertje.
Polcok nincsenek felfúrva. Majd Pénteken. Éjszaka még pakolás, aztán hajnalig filmezés.
Holnap mozi. TS-Eclipse. 
Szerdán elutazok Gyöngyösre. 
Csütörtökön haza.
Hétfőn Balcsi Nínóval és Ancsival. Jólmegérdemeltpihenés.
Ma azon kaptam magam, hogy azon gondolkodom, hogy ha Rolandék jönnének, miket mutatnék meg Nekik a városban, meg hogy Roxxy-ba menjünk-e, vagy Zöldbe... ilyesmik.

2 megjegyzés:

Roland írta...

Hát gondolkodj csak! :)

Zsopi írta...

Én a helyedben azon is gondolkodnék, mikor kanyarodik Nagykanizsa felé a busz/vonat/tevekaraván... :P

(Igaz, kávézni most necces nekem, mert Zserzső felpörög tőle, cigizni még mindig nem, sőt passzívdohányozni se nagyon... :/ de tégedet szeretlek és hiányzol.)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails