2010. június 27., vasárnap

"Önöknek persze könnyű, beülhetnek egy kávéházba..."

Ferenc József szavait adják a post címét. 
Mert, hogy ehhez van kedvem. Beülni egy kávéházba.
De nem is kell, hogy kávézó legyen. Megelégszek a lenti kis paddal is. Csak legyen kávé, meg társaság.
Unatkozom itthon. Valakinek esetleg nincs egy szabad másfél órácskája, hogy velem töltse? Meg egy bögre kávéval, és pár szál cigarettával? Naaaaa.... ugyan már. Ne kéressétek magatokat. Naaaaaaa.....

Talán kierőszakolom, hogy holnap fúrjuk fel a polcokat. Legalább a nagy részét. És akkor felmehetnek a könyvek. Aztán áthozom az íróasztalomat... és akkor már szinte minden a helyére kerül... úgyhogy holnap délután akár valakit vendégül is láthatok egy film erejéig. Jajj, jajj, jajj de jó is lenne.

Lehet elmegyek aludni, ha senki nem akar most velem kávézni. :S
:(

Hiányzol ButanyúlHúgom. Jelentkezz valamikor...

6 megjegyzés:

Roland írta...

Én veled tartanék, de másfél óra alatt oda sem érnék. :) Érdemes egyébként elnézni Pécsre? Hülye kérdés, tudom.

ilike írta...

Már ráérek, akár kávézhatunk is :-))Vagy holnap, ha a polcok a helyükön lesznek?
Akkor mikor is kávézunk?

Szandii.♥ írta...

majd én megyek.felfúrom az összes polcot,átcipelem az asztal,felpakolom a könyveid,megcsinálok mindent,csak focit ne kelljen néznem soha többé.
:( :( :(

Samu írta...

Roland, én itt vagyok :D Ezért kinek ne érné meg??? :D
Egyébként... hmm... elfogult vagyok. Nekem Pécs olyan, mint Carrie-nek NY. Szerelmem.

Ilike, gyere akármikor. Csak gyere, és ments meg.

Szandusnyusziborsóm, ezek szerint Patyának lett igaza?

Szandii.♥ írta...

sajnos...kis sütiiiikéim. :D

Andus írta...

Élek ám:)csak a szokásos traitlonmizériával foglalatoskodtunk.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails