2010. július 1., csütörtök

greeting from Gyöngyös!

Kedves olvasók! Alattomos módon nem is szóltam Nektek, és eljöttem Gyöngyösre. De ne vessetek rám követ, még a mai nap folyamán hazatérek. Tegnap  kora délután indultunk. 3 óra út összezárva a családdal. Túlélési esélyeimet úgy növeltem, hogy Madonna Blonde ambition tour-ját néztem, és CB-Carrie naplóját olvastam.
Aztán este a városban mászkáltunk, meg levendulát loptunk (hagyomány) nagynénémmel a Teszkó elől.
Ma ebéd után indulunk...és este megint azén saját kis ágyamban alszok el.
Elseje van. Július több dologból is különleges. 3-án lesz 2 éve, hogy a blogspoton írok (májusban volt 3  éve), és Soma névnapja i sakkor van (...). 4-én Gloria Stuart lesz 100 éves, és Mikinek is szülinapja lesz (...). 5.-től Balcsiiii. 7.-e pedig... hát igen. 7.-én lesz egy éve, hogy beléptél az életembe és fenekestül felforgattad.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én meg 7-én leszek 17... és 7-én volt a londoni terrortámadás... :S

puding. írta...

és 21-én lesz szülcsinapom,és 20-23 kórustábóóór

Névtelen írta...

Jó is az a kórustábor-dolog. Nekünk augusztus végén szokott lenni, és fergeteges tábor!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails