2010. július 29., csütörtök

meg sem érdemlem a barátaimat....

Mikor is írtam, hogy elkezdtem gyűjteni a szerencsehozó elefántokat? Pár napja csupán....
Aztán a hét elején volt egy nagyon nagyon csúnya veszekedés anyuval, amit Ilikével beszéltem meg. És tessék... ma reggel ébreszt a postás. Névtelen kis csomagocska. Az írást már felismertem, de még nem nagyon jutott el a tudatomig, hogy miért is kaphattam Ilikétől csomagot, hisz nem beszéltünk semmit. Kinyitottam, és a kezembe csusszant egy szokásos minibögre " A legjobb barátnak" felirattal (♥♥♥), és egy szerencsehozó elefánt kulcstartó. Annyira imádom, hogy tud minden egyes hóbortomról, a kulcstartó imádatról, a bögre imádatról, és most már az elefántokról is. És mindig meglep. Annyira édes vagy Ilike. Túl jó barát vagy hozzám, meg sem érdemellek.
Csuda szép nem?

Tegnap este Ildivel találkoztam, aki egy hónapot töltött Pesten a templomban, és már nagyon hiányzott. Jó sokat beszélgettünk érdekes témákról. Kaptam tőle egy virágfüzért is, amit Somogyvámosról hozott, a Krisna-völgyből. A legalján ez a pici szál virág azért különleges, mert állítólag ez Krisna kedvenc virága. Szerintem is finom az illata. Mentolos-citromos. Széééép :)
 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

de jó ,h örömet okozhattam neked:) de a virágfüzér,még mindig "csak" a pesti templomból van:D a farmról nehezebb szerezni virágfüzért:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails