2010. augusztus 29., vasárnap

gólyatábor2010 PTE-BTK-TTK-MK--fonyódliget

Bocsi kedveseim, hogy csak most értem ide hozzátok, de csak most (vasárnap, hajnali 1:32-kor) mondhatom el magamról: teljesen kijózanodtam, kipihentem magamat, és a hangom is visszajött.
Szóval ezt még én sem tudom jól leírni.
Hihetetlen. Fergeteges. Eszméletlen. Iszonyat jó.
Talán ezekkel, és hasonló szavakkal tudnám körülírni. De nem tudom körülírni, így megpróbálom kicsit bellülírni.
Szóval első nap ugyebár megérkeztünk fonyódligetre. Ekkor már összebarátkoztam 1 anglisztikás, 1 föcis és 1 bioszos csajjal (kiv. a biosz, mert az pasi). Akik mind Januszosok, és 2 a Niku oszttársa volt.
Szóval a buszvégállomástól a táborig kb 20 perc volt az út. Ezt mi 3 óra alatt tettük meg. Miért? 5 méterenként vártak ránk a seniorok (felsőbb éves mentoraink), és poénos feladatokkal, énekekkel, táncokkal ütötték el az időt. Már itt megtanultam, a gólyatáborban 2 fontos dolog van: ÜVÖLTS, AHOGY A CSÖVÖN KIFÉR és IGYÁL!!!!
Aztán odabent regisztrálni kellett, kaptunk igazolványt, karszalagot és egyen pólót, aminek a színe jelezte, hogy melyik karhoz tartozol. Bent zászlót készítettünk, indulót írtunk...stb. Ittunk. Összehaverkodtunk. Tomboltunk.
Este koncertek. Vagy 4. Ingyen piák...stb.
Második nap köszöntöttek a karok vezetői, voltak vetélkedők...stb. A lényeg, hogy iszonyat jó volt, és egyre több emberrel ismerkedtél meg, és egyre kevésbé érezted magad idegennek. Este ismét nagy koncertek, Dévényi Tibi bácsi...stb. Tánc kifulladásik, pia szédülésig... összeházasodtam egy bioszos sráccal, miss pina rám nyitotta a wc-t egy szál muffban, eltörtem egy üveg diópálinkát, összehaverkodtam Petrával és 13-mal... meg sok más mindenkivel.
Harmadik nap kómából ébredsz, még fogmosás előtt piálsz, kába vagy, de rohansz a csoportodhoz, énekelsz, kiabálsz. Vetélkedők megint. Ki?Mit? Tud?... stb. koncertek, 30y, eredményhirdetés... ujján átvirrasztott éjszaka, ismét eltűnő pálinkás üvegek, cápázás, fa-fasz nyalás, Szép Dávid ébresztés, fagyis spagetti evés, óriás szendvics készítés, 13 a széken alvás...éneklés. Táncolás. 
Az év legjobb 4 napja volt.

1 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

és hősnőnk szomorúan rájött,h az ő életéből kimaradt a gólyatábor...:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails