2010. augusztus 21., szombat

krónika.

Mivel ellenben II. Erzsébet angol királynővel, én nem engedhetek meg magamnak egy Balmorale kastélyt nyaralásul, így időm pihentető részét Gyöngyösön, jó messze hőn szeretett Pécsemtől töltöm. Itt van a két unokaöcsém, akiket nagyon szeretek. Egy unokahúgom, akit szintén, egy nagybátyám, és egy nagynéném, akiket megint csak. Rengeteg könyv.Szabad idő. Minimális kötöttségek.
Szerda délután érkeztem, hátam mögött 5 és fél óra buszozással. Pécs-Pest-4 óra 10 perc, Pest-Gyöngyös- 1:15 perc.
Egyből az üzletbe mentünk, ahol ugyebár megtetováltak. Nem fájt. Csak itt-ott. De kuuurva kellemetlen volt.
És akkor Csütörtök nem is tudom mivel telt... lábadozásommal talán :D
Péntek szintén, de felmentem Ritához beszélgetni, meg jött a Vali, akiket nagyon szeretek.
Ja, meg tegnap elmentem SOmával és Antukával box edzésre...
A lábam közben egyre jobban van:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

héééé, nem box hanem Thai box..ne alacsonyitsd le:P

Soma...

mars írta...

ööö én is szeretem az unokaöcséidet :D:D:D nyamik

Samu írta...

Csak az egyikük volt a képen láthatóak közül az unokaöcsém :D
Persze ahhoz már nem írsz, amikor veled/veletek álmodtam :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails