2010. augusztus 22., vasárnap

niku.25emeletes.hármanegyágyban.RolandDani.

Tegnap miután megjöttem, és picit pihentem, Nikuval találkoztam a városban. Hozott bort egy üveggel, amit papír zacskóból ittunk,mert mi amcsi feelingben akartuk tolni. Aztán rájöttünk, hogy mivel névnapom lesz hétfőn, ez az előnévnapi bulim. És akkor beszélgettünk, Like a virgin-t és Let it be-t énekeltünk. Aztán jött a Máté, sétáltunk a citromutcától a Jókai térre, meg a Széchenyi térre, ahol ilyen kirakodó vásár volt. Körbejártuk, és Nikuval mindketten vettünk egy baglyot. Az övé Amanda, az enyém Miranda, leszbikusok és egymás szeretői.
Ez után elsétáltunk a Nikuék felé. És ott jött az ötlet, hogy én fel szeretnék mászni a 25 emeletes tetejére. Máté is benne volt, és hát így bemászott velem. És kurvára féltem. Aztán végül is sikerült a Nikut is becsalni... és akkor együtt mentünk, sétáltunk, denevérektől rettegtünk, szép csempét kerestünk, féltünk... és végül kijutottunk a tetőre. Az immáron közel 21 éve üresen álló 80 méter magas épület tetejéről a kilátás csodás. Jó érzés volt elfeküdni a tetején, nézni a csillagokat, borozni és cigizni. Visszafele menet hoztam egy relikviát is onnan. Egy csempét. Fehér csempe rajta pirosas-narancsos minta. Naaaagyon joo volt.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/f/f8/P%C3%A9cs_Magash%C3%A1z2.JPG

Utána átmentünk a Nikuhoz, lefürödtünk, Szex és New Yorkot raktunk be, és lefeküdtünk az ágyába, ami két személyes. Rám persze allergiás rohamok ezrei törtek, így horkoltam, szörcsögtem, orrot fújtam, tüsszögtem... ennek köszönhetően se Niku, se az anyukája nem tudott rendesen aludni. Persze Máté igen.
Reggel fél 8kor keltett a telefon, Niku anyuja kávét főzött, megittam, beszélgettem vele. Felöltöztem, és mentem mamámhoz takarítani a ház körül. Kösszi Niku riku kukuriku és Mátéka ezt a szép előnévnapos estét ^^ nagyonszeretlektiteket.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs236.snc4/39144_1166248134136_1765908028_328091_5855345_n.jpg


Aztán hazajöttem. Ebédeltem, és lefeküdtem pihenni. És különös álmom volt Roland és Dani főszereplésével.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails