2010. augusztus 2., hétfő

randiiiiiiiii (ooor not )

Félelmetes, mi mindent meg nem teszek, csak hogy magamra vonjam a szembe szomszéd figyelmét. 5 tengeri csillagot is kifogtam, hogy aztán megkérdezhessem tőle, neki sikere volt-e. Hát kiderült, hogy nem. De vicces párbeszéd játszódott le közte, köztem, és a mocskos fantáziám közt.
- Szia! Sikerült fognod csillagot?
-Hello! Ja, még nem voltam.
- PEdig biztos sikered lenne (nálam az van), mert én is kifogtam ma még ötöt.
- Fú, tényleg?
- Igen (baby).
- Eladod ?
- ( a testem? Neked el ;)... egye fene, ingyen is vihetsz) A csillagot? Nem. Ha kérsz, adok Neked ingyen (cserébe reggel nem a nőd mellett ébredsz).
- Ja, nem. Csak kérdezem, hogy el szoktad-e adni őket...
- Nem, nem, ajándékba viszem.
- Értem.
Ezen kívül a mai nap eddig nem bővelkedek extrákban. Ja, de... kiderült, hogy a fent említett szomszéd srác kiválóan szívja... no persze sajnos csak a vizipipát. Szemét, legalább áthívhatna magához, hogy én is hadd szívjak a pipájából.  Esélytelen. Összepakolta. Baszd meg szőke félisten. Amúgy hobbija, hogy félmeztelenül van egész nap.

 Holnap majd mutogatok Nektek képeket. Pussz. Legyetek jók.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.... nem hiszem eeeeeeeeeel!!! TI SE FOGJÁTOK: BESZAROK! SZEMBESZOMSZÉD-SZŐKE-CUKIFIÚ-FÉLISTEN IDEJÖTT HOZZÁM, RÁMMOSOLYGOTT, ÉS MEGKÉRT, HOGY HOLNAP ELJÖHET-E VELEM CSILLAGOT SZEDNI.
Nanáhogy!!! Hogy a retekbe ne!!! Baszki!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!! Ezt nem hinném el, ha a helyetekbe lennék, és csak olvasnám. Ááááááááá. Akarom, hogy megdöntsön a tengerparton. Jájéjjjéééjjjjj.

6 megjegyzés:

Bogi írta...

Mi a neve, hová valósi?:D

Roland írta...

Akkor is bebizonyítom, hogy te vagy az idegen testbe zárt ikertestvérem! Olvasd az első pár sort:

http://queeroland.blogspot.com/2006/10/correctthursday.html

mars írta...

Bogi: A neve: Szőke Félisten :) és nyilván olymposi :)

Samu te meg ne töketlenkedj, vágd egy sziklához és erőszakold meg... vagy tündérmód röppenj az ölébe :)

És még félmeztelen is a szemét... a nyaraláson... a szemét :)))))) jujjdenevetek

Névtelen írta...

Képet róla, én azt mondom!
Nekem is ár a szőke félistenből...
Luc

Dínó írta...

Nanana, én már a történet folytatását akarom!! :D:D

Samu írta...

Bogi, Mr. B-nek hívják, és amúgy Daninak igaza van, Szőke Félisten, egyenesen az Olymposról.

Roland, Szöszi fanok vagyunk? De az enyém nem fiatalabb, hanem idősebb (hála istennek), és nem szívtam... a cigijét sem. Mert hogy nem dohányzik :D

Daniii, én ehhez túlságosan is finom lélek vagyok. A faszt, csak nagyon félénk, kishítü és öngyűlölő. De azért jó lett volna. Sajna ma már elutazik.

Luc, rakok fel ígérem :D

DínóBrigus, nemsokára.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails