2010. augusztus 30., hétfő

valaki járjon velem egy mambót :)

Úgy vagyok vele, hogy kócosan és borostásan fekszek az ágyban. Kémiát tanulok, aztán ha meguntam egy kávé és egy cigi társaságában felfrissülök. Utána pedig kicsit még tanulok, majd készülődök.
Ma van a nagy nap, Bogi ma mutatja be nekünk az Édeskedvesét. Így hát ki kell hoznom magamból a legtöbbet.
Körömreszelő, alapozó, legszűkebb fekete farmer és valami rózsaszín-csilivili felső. És emelt fővel büszkén mambázok majd végig a Király utcán. Esti cocktailok, bájcsevej...és amikor már rájövök,, hogy bazzeg nem játszom meg magam, felpattanok, felkapom a kedvenc pultos lányomat, Ancsát, és vele kezdek mambózni. Mert most kattogok a mambóra.
Evcsi azt mondta, hogy ő még mindig rendületlenül hiszi, hogy van valaki (párféleség) a számomra.
De most komolyan...szerintem kurvára egyértelmű, hogy egyedül halok meg.
wáááű, de öngyűlölő önsajnáltató vagyok.
Ejjj ejjj... kiugrok a 10-ről.
De előtte még eljárok egy...

1 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

csendesen jegyzem meg,h én tudok mambózni....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails