2010. szeptember 13., hétfő

két endoplazmatikus retikulum közt...

Hát itt vagyok.
Hatalmas nagy bocsánat kéréssel tartozom Nektek olvasók! Elhanyagoltalak benneteket... de... hadd magyarázzam meg, hogy miért.
Pontosan egy héttel ezelőtt, Hétfőn vette kezdetét a tanítás a Pécsi Tudományegyetemen.
Hétfői napon két sejtbiológiám volt... ahol a fénymikroszkópokat és az elektronmikroszkópokat elemeztük. Nehezen rázódtam bele (még most se teljesen) a 90 perces órákba. Pláne, ha olyan izgalmas az óra, hogy számolgatod az előtted ülő hajszálait. De azért figyeltem is, és már tudom, hogy ha egyszer DNS lenne kedvem festeni, akkor azt Hematoxylin-Eozinnal tudom megfesteni, mert a DNS  acidofil (eozinofil) struktúra.
Kedden két óra növényszervezettan előadásom volt, ami viszont nagyon izgalmas volt, és lekötött. Tetszett :)
Utána meg volt egy órás növényszervezettan gyakorlat, ahol majd krumpli metszet preparátumot fogunk készíteni. :) Ez tetszikˇˇ
Szerda eléggé fura nap. 12-től 13-ig matek gyakorlatom van (gyakorlat!), majd utána 16-tól lesz legközelebb órám, ami este hatig tart, mégpedig biológiai laboratóriumi alapismeretek szakgyakorlat. Ez jó, mert kell ide fehér köpeny, ami olyan, mintha épp a grace klinika díszletéből léptem volna ki.
Csütörtökön matek előadásom van, amit egy kémia követ. Juhúú. Asszem utálom ezt a napot.
Pénteken pedig egy fizika előadás (juhú....) és egy informatika előadás.

Mindezek mellett évfolyam felelős is vagyok, és ez azt jelenti, hogy rengetegen jönnek oda, és nyaggatnak éjt nappallá téve a gondjaikkal... de tetszik.

Szóval minden nap fáradt voltam, nyűgös... ezen kívül befejeztem a szobámat. Szóval sok sok sok dolgom volt, és ez a blog kárára ment.
De már itt vagyok :)
És szeretlek titeket!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails