2010. szeptember 3., péntek

Nos úgy látszik hobbim az, hogy a Konzum előtt kávézok. Tegnap is, ma is.
Vártam Anitára (akárcsak tegnap), mert fél órával előbb érkeztem (dettó, mint tegnap...csak most nem volt ott Bogi).
Bementünk a deákba Eszterhez. Megtréfáltuk, és a kis dühöngőjében vártuk kávéval és cigivel :D Aztán többi tanárral is váltottunk pár szót. Majd elmentünk az egyetemre, ahol leadtam a papírt, aminek köszönhetően 6-ától megkezdődik a tanulói jogviszonyom a PTE-TTK-n. A TO-n megkérdeztem, miért lehetséges az, hogy az ETR rendszerben nem minden órát lehet felvenni. Erre azt mondták, elvileg fel lehet. Úgyhogy mozogjunk elvi síkon.

Elvi síkon mozogva polgármesteri hivatalra mentem, onnan meg haza tartottam, amikor megláttam a világ legrondábban öltözött nőjét.
Rózsaszín, csipkés, krepp papírra emlékeztető anyagú egybe részes, buggyos táska, napszemüveg, lógó fülbevalók.... egy 60 éves szatyron.
Nem ízlésficama volt... ő maga volt az.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails