2010. szeptember 13., hétfő

Palomena prasina

Békés éjszakai cigarettázásomat megzavarta e világ legveszedelmesebb élőlényének két egyede.
A zöld bogyómászó-poloska (közismertebb nevén :BÜDÖS BENCE).
Ezek a parányi ám annál gonoszabb lények arra teszik fel rövidke életüket, hogy engem az őrületbe, és az öngyilkosság közeli állapotba kergessenek minden év őszében.
Hangosan repül, büdös, mint a görény... de ez mind eltörpül amellett, hogy gonosz, és ronda, mint a bűn.
Rettegek tőlük, és ezt jól tudják...ezért megtalálnak.
MEgtaláltak a földszinten, most megtalálnak a tizediken.
Nem tudok menekülni előlük.
Félek.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cf/Palomena_prasina_-_top_%28aka%29.jpg

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

pont így vagyok velük én is...

Andus írta...

én veled vagyok.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails