2010. október 3., vasárnap

Karcsii

Miután a buliról hazaértem, lefeküdtem aludni. Pár órával később csörög a telefonom, Apu az, hogy menjünk el szavazni. Elment az egész család, behajigáltuk a cetlit...aztán hazafele jövet apu meglepetést tartogatott: elvitt minket Villányba a vörösbornapok záróestjére.
Két legyet ütött egy csapásra, anyu nagy szerelme Dolhai Attila, és az én nagy szerelmem Peller Károly is fellépett az este, és annyira joo volt^^
Utána anyu vett Nekem egy PellerKarcsi CD-t, amit dedikáltatott vele, és Szendy Szilvivel, majd megkérte, hogy ha odavisz engem, akkor csinálna-e velem közös képet :D Odamentem, Karcsi kezet fogott velem, bemutatkozott, pózoltunk,és utána előre is boldog szülinapot kívánt, és odaadta a CD-t^^
nagyonnagyonjoovolt^^

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails