2010. október 16., szombat

kreatívan.

Most sajna nem tudok egy hosszú, részletes, elmesélős dolgot írni, mert nagyon kevés az időm. DE...ígérem, hogy a hétvégén lesz olyan is.
Most csak pár képet hoztam Nektek, amivel feldobom a szobámat...hogy még jobban úgy nézzen ki, mintha egy giccses bolt kirakata lenne :)

Szóóóval... Anyuval az utóbbi időben rákaptunk a gyöngyfűzésre... ő madárpókokat csinál, az én lelkivilágom ennél finomabb, aranyosabb állatkákkal próbálkozom. Íme egy, a polcon pihenő kardszárnyú delfin :

Ez a kakadu pedig az ágyam feletti virágos polcról lóg le :

És igaz, a következők nem az én kezem munkái, de azért kiraktam őket, mert nagyon tetszenek :) 2 origami pillangó, amit Boró nevű csoporttársam csinált. Damillal lógattam le őket a szárnyuknál fogva a karnis széléről, így mikor nyitva van az ablak, és jár a levegő, a pillangók táncot járnak :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails