2011. január 2., vasárnap

ez voltál Te, kedves 2010

Az idei évem szokás szerint túlzsúfolt volt Smile
Volt benne szalagavató, ballagás, érettségi, bankett, felvételi... sok sok izgulás, és végül az örömhír, felvettek az egyetemre. Aztán több kaland után most van valaki, aki szeret, és nagy lépéseket kész megtenni annak érdekében, hogy együtt legyünk... és ez jó. 
Énekeltem az EKF megnyitón Demjénnel, Lang Györgyivel...sok mással. Jó volt.
Dolgozom az állatkertben, ezáltal csodás emberekkel ismerkedtem meg, de ami még ennél is fontosabb, az embereknél is csodásabb, tisztább lényekkel kerültem kapcsolatba, olyan történeteknek lehetek a részese, amelyekről álmodni sem mertem volna. Megtaláltam a helyemet, és a célomat az életben. És ehhez nagy segítségemre volt Dr. Jane Goodall, akivel rövid eszmecserém, és pár segítő tanácsa szintén rengeteget jelent a számomra, és az idei év egyik legfelejthetetlenebb dolga.
Ilike koncertje is csúcs szuper volt, jó volt kicsit kibaktatni a nagyvárosból egy csendesebb vidékre (még ha ott nem is ezt hangoztattam Very Happy ), jó volt megismerkedni, és hülyülni a lányával (főleg a koncert utáni vacsorán xD ).
Természetesen Dombori, a sok eddig ismeretlen-ismerős, a rengeteg nevetés addig, ameddig már az embernek fájt a hasa is.
 Pretty Kanadába történő költözése kicsit rossz.
Bár azóta, hogy először kiutazott, a kettőnk közti varázs picit megfakult...előtte órákat beszélgettünk, MSN, telefon... és ez sajnos elmúlt akkor... és azóta se jött úgy vissza... de mindketten tudjuk, hogy válasszon el minket egy óceán egymástól, mi akkor is számíthatunk egymásra. 
Megismerkedtem a már egy másik posztban leírtakkal... Adrival, Ildussal, Bettuval, Henivel, Zolival, Petivel. Köszönöm, a szereteteteket :) Ezen kívül az egyetemen is megismerkedtem pár csodás emberrel, Zsókával, Lettivel, Petrával, Szilvivel, Tündével, másik Zsókával... sokakkal. Akiket imádok. És ha másért nem is, értük érdemes bent maradni az egyetemen :D ♥
Pozitívum ezenkívül az, hogy gazdája lettem 3 halnak, és egy gőtének is.
Elköltöztünk, és végre van saját szobám.

2 megjegyzés:

ilike írta...

Samukám, jó olvasni soraidat, annak ellenére, hogy év közben sok mindenről tudtam. Így összefoglalva...történtek nagyon fontos dolgok. Örülök, hogy megvan cél, amit kitűztél magad elé. Ezért kell az elkövetkezendő pár évben mindent megtenni.Ebben mindenképp segíteni foglak, amennyire tőlem telik.Ezt tudod.
Kívánom, minden célod váljon valóra...Neked, családodnak és barátaidnak.

Bogi írta...

"És persze van, ami nem változik. Bogihoz bármikor beugorhatok, ha kedvem támad a mínusz fokokban cigizni az erkélyen alsógatyában, táncolni, a tükörben nézegetni magam..."

:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails