2011. január 5., szerda

jó és rossz

A rosszat- most hanyagoljuk. Arról majd este írok egy konkrét bejegyzést. De egyelőre nem. Most kb. 5 perc elmúlt úgy, hogy nem remeg a lábam, és nincs görcsben a gyomrom, és ez lehet annak köszönhető, hogy fél levél cataflamot tömtem magamba, és közel egy doboz görcsoldó cigit szívtam el, az elmúlt fél órában. Szóval nem. Most nem írok arról, hogy a barátom valahol az ország egyik kórházában fekszik mély altatásban, feltehetőleg, és én juttattam oda, vagyis az, hogy közöltem vele, hogy lehet, hogy szakítok, és most meg közel egy napja semmi információm nincs róla, csupán annyi, hogy "bevitték". És megőrülök. Szóval nem. Most nem írom ezt le, mert végre nem remeg a lábam, és nincs görcsben a gyomrom azért, mert a párom valahol egyedül fekszik egy kórházban, és én még azt sem tudom, hogy hol, nem ám azt, hogy miért, és mikor jön ki.

Szóval most csak a jót írom. És a jó az, hogy licitáltam a vaterán egy plüss Alf figurára, mert imádom Alfot, és anyu kiírta nekem az egész sorozatot, és mostanában azt nézem. És ez jó. És remélem nem licitálnak felül a kurva anyjukat, mert szükségem van most Nekem arra a kibaszott Alf figurára!!!!!!!!


És hivatalosan is tagja vagyok a magyarországi Jane Goodall Intézetnek, és a 297.-es tagszámot tudhatom a magaménak, és a jövő hét elején (de egy kis szerencsével már ennek a hétnek a végén) megkapom postán a tagkártyámat. Boldog vagyok emiatt.

És mégsem vagyok az.
És most mit tudok Tenni?
Nem sok mindent... talán csak egy dolgot. Rég tettem már ilyet, és nem emlékszem, haragban váltunk-e el... mindenesetre remélem, félreteszi a haragot, amiért rég nem jelentkeztem, és segít... szóval kezdjük...

Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
Szenteltessék meg a Te neved,
Jöjjön el a Te országod,
Legyen meg a Te akaratod,
Amint a mennyben, úgy a földön is.
Mindennapi kenyerünket
add meg nekünk ma,
És bocsásd meg vétkeinket,
Miképpen mi is megbocsátunk
az ellenünk vétkezőknek,
És ne vígy minket kísértésbe,
De szabadíts meg a gonosztól.
Mert Tiéd az ország, a hatalom és a dicsőség, mindörökké. Ámen.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Olyan nincs, hogy te juttattad oda. Az öngyilkossági kísérlet nem egyenlő a gyilkossággal jó lenne ha ez tudatosulna - te is csak a saját eletedret vagy felelős, mint barki más.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails