2008. július 16., szerda

Boldog Szülinapot Szalay Csongor!!!

Holnap megyek haza híííííííííííí
És Hol Na PU Tán Par Ti LESZ!!!!!!!!!!

Várom nagyon mááár! A bulit, a barátok arcának látványát, az ágyamat, a tekimet, virágaimat, megint az ágyamat.... olyan jóó lesz!!

Folaljuk össze, mi történt velem, míg itten voltam:

- Találkoztam olyan emberekkel, akiket már rég nem láttam, és jó volt őket újra látni, pl.: Regina, Attila, Barbi, Patrik.
- Boboztam fenn a magas Mátrában Marcival.
- Fürcsiztem a Tiszában
- Ha pár percre is, de találkoztam Bojtárgazdival.
- Volt egy Macskám.
- Kezdek rátérni a vegetáriánus étrndre (csak nehezen megy)

És ma már csak pakolni kell, és holnap már vonattal pöfögök hazafelé, itt hagyva mindazt a bút, és bánatot, amikkel feljöttem, s ördögöm nélkül térek haza újászületve. Megváltozva, csak magamért, s ki engem el nem fogad, elmehet a picsába.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

baz,eg.gyere haz.pénteket.akarok.ennyi.és elfogadlak ha prüszkölsz ha sírsz haosztasz minket..öszintén már hiányzikk..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails