2008. július 22., kedd

szeretgetős

Szeretem Zsopit (mégha most nem is mondjuk ki, h szeretjük egymást, attól még így van).
Szeretem Inort.
Szeretem Anitácskát.
Szeretem Szaszit.
Szeretem Andust.
Szeretem Szabit.
Szeretem Petruskáát.
Szeretem Bogit.
Szeretem Ildit
Szeretem Dorinát.
Szeretem Zsuzsut.
Szeretem az Anti Fitness-t.
Szeretem az Anti Fitness Tomit.
Szeretem a The Grenmát.
Szeretem a The Grenma Dórit, de mégjobban a The Grenma Csongit.
Szeretem Csongit (a hátizsákot).
Szeretem Igort.
Szeretem az esőt.
Szeretem a jó könyveket.
Szeretem a Daimonomat, Valtherát.
Szeretem a Barbakánt.
Szeretem a Barbakános Partykat.
Szeretem a Barbakán melletti magas falat megmászni részegen éls a tetején beszélgetni Szaszival.
Szeretem a denevéreket.
Szeretem a cicákat.
Szeretem a szép verseket.
Szeretem a szép idézeteket.
Szeretek polgártpukkasztani.

Szeretek önmagam lenni.

4 megjegyzés:

Szirona írta...

daimon? szóval olvastad az Északi fény-t? én imádom! láttam a filmet is, de a könyv határozottan jobb! :)

Szirona írta...

daimon? szóval olvastas az Északi fény-t?

Samu írta...

most olvasom, filmen én is láttam, és találtam 1 linket, ahol megtudhatod mi a daimonod!

szaszi írta...

Én is szeretlek Samu:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails