2008. augusztus 16., szombat

Adok az érzésnek. ....emocionalizmus forever....

Holdfogyatkozás van. Ez kiváltotta belőlem az érzelgősséget. Mert szerintem szép és misztikus jelenség. (Boldog 50-et Madonna!!)

Akor kezdjük.

Névnap.
Szeretnék a névnapomra nagyon egy ajándékot.
Hogy mi az?
Barbakán Team. Együtt. Úgy, ahogy van. Szeretném ha a névnapomon (és Szaszi szülinapján) együtt lennénk, mi mindannyian. Szeretnék még egyzser az idei nyáron egy méltó búcsúbulit, egy igazi összeröffenést, olyan nagyon jót. Amibe beleremeg a várfal. Amin csakis és kizárólag mi vagyunk. A mi kis társaságunk. Olyan ramazurit akarok csapni, amilyet csak mi tudunk.
Mit gondoltok, megoldható?

Szerelem.
"Bolond beszéd, de te higgy nekem,
Nem volt itt kigondolva semmi em.
Nem volt számítás és színlelés.
Látod, nem csábítlak semmivel…
Hát így fogadj el, és én jó leszek…
Én sem értem, hogy miért teszem,
Miért mondom el így hirtelen,
Azt, hogy megbánnád, ha kihagynál,
És hogy jól jársz, ha most elviszel…
Neked érezned kell, azt, hogy jó leszek,
S hogy kell neked az, hogy én jó legyek…
Ha untatlak, kérlek, szólj csak rám,
Nem baj, ha elküldesz, csak tudjam már,
Mi vár rám, milyen vagy? Adsz-e jót a jóért majd?
Mit válaszolsz?
Nem egy elkapkodott éjszakát,
Mohó kis ölelést, gyors búcsúzást,
Sokkal többet várok tőled én,
Úgy tennél boldoggá, ha érezném,
Hogy többet jelent, az, hogy jó leszek…
S hogy kell neked az, hogy én jó legyek!"

Film.
Snow Cake (Hósüti)
Alan Rickman-Sigourney Weaver-Carrie-Ann Moss.
Gyönyörű, tehetséges színészek.
Gyönyörű történet.
A meggyötört Alex (Rickman) találkozik Vivianne-nel, aki stoppal akar eljutni anyukájához a Canadia WAWÁba. Alex felveszi, bezsélgetnek, s mire kezdenék megismerni egymást, autójukba egy kamion hajt. Alex sértetlenül megússza, míg Vivanne nem éli túl a balesetet. Alex bűntudata és önmarcangolásai enyhítésére felkeresi Vivanne anyját, Lindát(Weaver). Ekkor még nem tudja, hogy Linda autista, de tud önmagáról, el képes magát látni, csakhát mégis autista, így nem képes felfogni, hogy lánya nem egyszerűen meghalt, hanem sose látja többé.
Gyönyörűen mutatja be a film e két ember barátságának kialakulását, majd Alex késöbbi szerelmét, ami Maggie (Moss) felé irányul.
Csak ajánlani tudom.
Csodaszép.
És mély.
A hatása alatt vagyok.
Pedig 2 napja láttam.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is szeretnék veletek lenni.biztos összejön vhogy összehozzuk.szeretlek titeket.<3.

Névtelen írta...

Nincs meg véletlenül Hósüti? Ha igen, akkor már tudod, mivel kell készülnöd.:)

*mosoly hadak*

Samu írta...

Megvan a Hósüti, de a jövőben Snow Cake-ként emlegessük, mert az a cím nekem jobban tetszik (tudom h amúgy meg ugyanaz, de m1).
Na, szval gépen van meg, feliratos, de gyönyörű film.
Láttad már?
Állítom, hogy Rickman legjobb filmje.
De én akkor is Sigourney Weaver fan vagyok:)

Szirona írta...

úúú, és ki tudod írni, ha szépen megkérlek? (v hozok CD-t) :)

Samu írta...

Persze hogy ki tudom írni:D

Névtelen írta...

Nekem is írd ki, éééés majd megkapod érte a magadét.:))))
Örülök, hogy nem szinkronoson van meg. Ha Alan nem Tahi Tóth Laci, akkor nem fogadom el.:D :D :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails