2008. augusztus 15., péntek

csak

Egyszerűen nem szeretem ezt a nyarat. Csak nem és kész. Semmi sincs, aminek lennie kellene, senki sincs, akinek lennie kellene. Szeretném a barátaimat mellettem tudni, szeretetüket szívemben érezni. Szeretném, ha az emberek elfogadnának, sőt, megkockáztatom, szeretnének, de ezt nem várom el. Szeretnék békére lelni. Szeretnék megfelelni mindenkinek, de leginkább magamnak. Szeretnék egy Ő-t. Ha vannak, ha nincsenek. Legyenek, jó?

Ők.

Valahol a világban megvan mindenki párja. minden hercegnő szőke hercege, és fordítva. De ez a mese része, amiben mindenki hitt...5 éves koráig...
Valóban van a világban olyan akit nekünk szánt az ég? Van valaki, akinek szívünkön esett apró sebecskéket betapasztja? Van akihez szólhatunk este? Aki átkarol, és szeret? Szereti azt, akik vagyunk, és szereti azt, aki mellettünk lehet?
Ha igen, hogy lehet, hogy oly sok ember, szép pár együttléte egyszer csak meghasad? Hogy lehet, sok ember, kit elhagytak eldobja magától az életet? Vagy ők túl gyorsan végigrohantak az úton, és nem látták meg a karokat, mik ácsingózva lóbálgattak feléjük?
Félek. Egyedül vagyok. És félek, hogy egyedül maradok.

Szebb nyarat akartam. Olyan jót. Mint múlt évben. De még nem temetem el. Még lehet szép. Ugye?

Könyörgök, valaki mentsen ki a hétköznapi egyedüllét szürke forgatagából. Kérlek, küld el Istenem.

6 megjegyzés:

Zsopi írta...

Szerintem van ebben a nyárban is szép, csak jobban a dolgok mélyére kell nézni.
Vegyük csak a mi esetünket: Összevesztünk. Igaz, hogy - részemről - nem halálosan, de azért nem holmi párperces haragszomrád volt. Annak ellenére, hogy pár napig azt gondolhattad, az életben többet látni nem fogjuk - nem akarjuk - egymást, sikerült elrendeznünk a dolgainkat. És ugyan lehet - sőt biztos, hogy mi egy véleményen sosem leszünk, de már tudtunk együtt sírni és nevetni, amíg itt voltál.
Ha ez nem szép, akkor mi az? Ha ez nem jó dolog, akkor mi az?

És kellenek ezek a nyarak, ahogy kellenek az egyedül átsírt szilveszter-éjek is. Mert hogy lehetnél valakinek a támasza, ha önmagaddal nem bírsz? Hogyan várhatod, hogy valaki a te karodban keresse az oltalmat, ha magadat nem tudod megvédeni a világtól.

Meg kell tanulnunk egyedül lenni ahhoz, hogy másokkal is megosszuk az életünket.

Azt meg nem állítom, hogy könnyű, mert nem az. De hiszen tudod, hogy annak a cipőnek, aminek az egyik fele a te lábadon van, a másikát én hordom. És 2006 októbere óta hiszem, hogy lesz jobb, jön másik és igenis, van, aki engem vár (csak szegényem nem tájékozódik túl jól, de majd megtanítom, ha ideért.)

Kicsit hosszú lettem, de ez most a szívemből jött. Ölellek!

Samu írta...

Valójában ma elgondolkodtam. Fogtam (új hobbimnak hódolva) egy nagy literes eper-vanília fagyit és elkezdtem enni. Közben kitekintgettem az ablakon, Petrussal esemesgettem, szabival közös képeinket néztem, és rájöttem: ez a nyár nagyon is szép. Mert ezen a nyáron nem együtt, hanem külön külön akartuk felfedezni a világot. És a láncaink, melyek egymáséiba fonódtak, egymásért köttettek nem szakadtak szét, csak nem vettük őket észre. De ez nem baj. Mert amint jön az együtt töltötendő idő, fényesebben ragyok majd csillagunk, mint éjjen a Hold.

És a mi barátságunk különleges. Erősebbé vált csak a veszekedéstől, és a sírás-nevetés sem lágyítja éppen el. Nem, közöttünk olyan emberi kapocs van, ami, habár, mint írtad sok egyetértés és közös nincs bennünk, mégse fog sose, vagy nagyon sokáig megtörni. szeretlek. szeretlek téged, szeretem ancsit, szeretem petrust, szeretem szabit, szeretem dorinát, szeretem ildit, szeretem bogit, szeretem nusyt, szeretem lucát, szeretem katit, szeretem ritát, szeretem verkát, szeretem borit. Nínót meg hát egyszerűen imádom.(L)
Köszönlek titeket az égnek.

Szirona írta...

minden dolog jó valamire. tudod, ha ezek a dolgok nem történtek volna meg Veled, nem lennél az, aki ma vagy! még az ilyen nyarak is segítettek Neked a fejlődésben. ezt ne feledd. és általában soha semmi nem úgy történik, ahogy szeretnéd... :)

Samu írta...

Ez nagyon szép, és igaz!

köszönöm!
Szeretlek!
Péntek füllyukasztás?

Szirona írta...

nem vagyok itthon :(. neked péntek előtt nem jó?

Samu írta...

Csütörtök...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails