2008. augusztus 27., szerda

Ma egy hihetetlenül jó estém volt:)
Találkoztam Luccal és megismerkedtem Mártonnal is^^
Elmentünk enni ráksalit, onnan meg az Intersparba keveregtünk arcfestékért. No ezt nem leltünk, de találtunk Axe-csomagot, amiben van tusfürdő, spray, és....ratatatamm szörfgatya:D És mit láttunk? Baglyot!! Luc, csináld nekem azt a fenomenális hangot!!!
Innen elmentünk diliboltba, ami megszűnt :S Aztán Tesszkóba arcfestékért, természetesen nem volt, hanem 2-ő az egyben, meg sajtosnéni, meg tejesnéni, aki hülye. És nem loptunk...sebtapaszt;)
És akkor elmentünk az egyeshez, ahol megtárgyaltuk, hogy van jog a tetvességhez:D És kiderült, hogy Lucának rémálmai vannak a tetvektől:D Meg az, hogy irtózik az ugró állatoktólXD Na szóval ez a nap, nagyon jó volt összességében, és most boldog vagyok, mert nagyon szeretem őket, és ez egy olyan igazi heppi este volt, ami már kellett. Kösszönöm ♥

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails