2008. augusztus 26., kedd

Tegnap.Újra.

Tegnap 3kor gó Konzum. Várok-várok, már félek, el se jön senki. kisvártatra megjelenik Nacus és Nóri. Nacusnak nagyon jó az új haja. Nóri semmit sem öregedett, nem változott. Aztán beszélgettünk, és messze, a távolban, megjelent Bogi, mellette Karola. KAROLA?!?!?!?!?!?! De
aztán kiderült
, Eszti az. Thyú, ezt megúsztuk. Elmentünk Árkádolni (ahol ma is összefutottam nínóékkal:D). Elősször mangó-ba, Nórinak DZSEKI-ért, majd illatokat szagolgattunk (én nem, mert nem érzek olyanokatXD) a mittomén hol. Utána vettem magamnak egy szemöldökpiercinget, természetesen túl nagy, és lóg a pofámból kifele. Am ezt a hosszú utat Nacussal egy kifejlesztett mozgáskombimnációval végeztük, ami körülbellül az 'égesd magad az Árkádban project'-nevet viselhetné. jah, és ehhez hozzátortozik, hogy lementünk intersparba (természetesen a mozgójárdán csak ülni szabad), odalent meg hát, sok sok pénzünk van, mindent veszünk, ugyebárXD De amit tényleg akartunk LICSI-természetesen nem volt. Hát hogy fogja Eszti megtudni milyen is a szemgolyó?????? Jah, és ki ne felejtsem a Trident-pasi affért:D Nac+Sam= 2 hülye egy páros. Jah, vettünk citromos sört, ami nagyon finyom^^
na innen zsaltunk Bocóékhoz, Nac nem jött. Bogikáméknál mindent felzabáltunk, felittunk, zenéthallgattunk, megpróbáltunk 40-el hajtani a szobabiciklin:D Nórinak sikerült...meg elállítani is a gépet :S XD Aztán befutott Ildi is^^
Lementünk gyerekkori videókat nézni, ahol láttam az alig 6 éves Medek AnitátXD
Aztán felmentünk, fotózkodtunk, utána lelkizős beszélgetős idők következtek. Aztán nyolckor elbúcsúztunk, Nóri, Eszti, Ildi, Én mentünk le főpire, ők még csavarogtak, én jöttem haza.
Jóvolt. Újra egy lenni. Mint rég. Annyira örülök, hog yösszejött,. ÉÁs váhgyat érzek arra, hogy ezt folytassuk. mert kell nekem. Mert kelletek nekem. köszönöm a napot!♥
Pikcsör tájm:

♥Hárman Párban♥

♥Magáért beszél♥

♥Ki lakik odalent, kit rejt a...?♥

♥Csak a Marcinak ne! CSAK A MARCINAK NEE!!♥

♥Together♥

♥Azért vannak a jó barátok...♥


TESSÉK KOMMENTELNI:D!

4 megjegyzés:

Imix írta...

Akarok licsit enni :D
Remélem szombaton télleg lesz filmnézés, a sulis videókon mindenki rajta van, az izgalmasabb lesz ;)
B. Di. S. M. Zs.(<---ez most eszembe jutott) imádlak továbbra is :D!
NoNo

Samu írta...

jajám, jó lenne, ha összejönne a szombat. Akárkinél is. Megjegyzem, nekem nem kellenek filmek, anélkül is jólérzem magam^^
B.di.S.M.Zs. több is volt mégXD

Névtelen írta...

Rájöttem, hogy kellett volna még mutatnom esetleg régi, nyolcadikos leveleket és egyéb holmikat... úgy sajnálom, hogy ezt elfelejtettem!
De mindegy, így is köröttünk forog az egész napom.
De nekem kellenek filmek. Akarok látni bennünket.^^
Amúgy a képek hol vannak?

Szirona írta...

jók a képek!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails