2008. szeptember 11., csütörtök

Ich habe Freude an jeder Kleinigkeit.

Ma reggel a hangulatom nagyon nagyon nem volt jó. Egyedüléreztem magam, rossz volt a közérzetem a tegnapi dolgok miatt, aki érti érti, a lényeg, remélem, mostanra minden rendeződött az illetővel, és újra szép lesz. Remélem. Szval reggeli hangulatról pikcsörtájm:

Szval a lényeg, rossz volt a kedv, de az apróságok felvidítottak. Pl.: beszélgetések Petrussal... találkozás Szironával...Somával MSNezés, akit úgy szeretek, mintha a testvérem volna.
Tehát, most már jobban vagyok, csak migrénemvan, ami szar.
És Luc^^ megyek hozzád takarítani, amiből úgyis az lenne, hogy egy idő után szétröhögjük az agyunkat, és fetrengünk a padlón^^ Marty-nak új haja lesz. juuuujj... kiváncsi vagyok milyen^^ Nah, már abszolút jó a közérzetem:D
Gáz, hogy 17 éves létemre hangosan énekelem a szobámban az egyik kedvenc Disney mesém betétdalát? Mert ezt teszem... de nem izgat, hogy ki hogy néz^^
És holnap Péntek, és nincs első óra. Halleluja CSillebérc. Reméljük éltek még Babi, mert próbáltunk hívni, de nem lehet:S

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt a Walt Disney éneklést úgy mondod, mintha én nem ezt tenném.:D
Sok-sok mosolyt!!! :) Jó lenne látni...

Szirona írta...

én is örültem ám, meg ma is:D főleg, hogy rég nevettem ilyen jót! :)

Samu írta...

Szétröhögtem a fejemet, ez már kellett:D Kösszi szépen a hangulatot, azt, hogy újra láthattalak, a barátságodat, szeretetedet, a gesztenyét és a kölcösnkövet^^ ♥

Szirona írta...

jajj, hát nincs mit!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails