2008. szeptember 9., kedd

MiAzHoGyBoLdOgAzTaSaMuVágJa

Blogolni jó^^
Nagyon szeretem, bár sose kommentel senki, vagy csak ritkán egy két ember, főleg az én kis Szirónám^^
De ez a bejegyzés nem arról fog szólni, hogy rosszalkodtok olvasóim^^
Hanem arról, hogy most a Samuka boldog.
Miért?
Azért.
Mert.
Rájöttem.
Mire?
A nagy igazságra!
Miaz?
Nincs jobb annál, ha barátok vesznek körül, és támogatnak téged.

De nem csak ezért vagyok boldog. hanem, mert van boldogság sarkom is. Ami szeretet sarok is egyben. Amiben van egy Szűz Mária viasszobor, egy Buddha szobor, egy sókőlámpa, ami nem világít, de dekoratív, egy gyurmaelefánt figura 2 éves unokahugomtól, egy narancssárga kő és egy szív alakú kő Luc-tól, egy rasztatincs Esztitől, és pár dobókocka gyöngy Kanizsáról-Zsopira emlékeztet, és egy nagy Dracéna Andustól♥.
Már csak egy gesztenye hiányzik, amit valaki ad nekem azért, hogy boldog legyek. Mert rájöttem, hogy engem az ilyen dolgok tezsnek igazán boldoggá. Egy kő, egy gesztenye, egy hajtincs, egy házi készítésű fényképtartó, Nekem ezek az igazi értékek, nem a SCHWAROVSKI-karkötők, ...stb.
A sarok mellett áll a fényképtartóm, amibe minden fontos szeméylről teszek képet, 2004 óta, csak Lucról, Mártonról, Somíítóról, Zsopiról nincsen benne. Ezt a 4 hiányosságot hamarosan pótolom^^
Aztán lesz nekem egy kistesóm, ami nagyon jó :)
És ki van vasalva a hajam, ami sokak szerint jó. szerintem is:D
Aztán vannak karkötőim is, voltak is, de van 3 új, 2 nyakláncból átalakított, Ancsitól, és 1 hajókötélből, Danitól.
És a Light-kóla is boldogít. Amit Luc iránti tiszteletből iszok. És akkor rá gondolok. És akkor boldog leszek. És nem hízlal:D
És az iskola is boldogít. Nekem tetszik, még a dupla töri is elviselhető. A faktok remekek.
És itt van a családom nagyrésze (mármintasuliban^^)= igaz barátaim nagyrésze. Rajtuk kívül 1 Kanizsán, 1 Sopronban, 3 a Leőwey-ben, 2 a Széchenyiben, 1 a Pollackban, 1 a Nevkóban van.
És sokat énekelgetek. Ami jó, mert szeretek. Csak rettenet orrhangom van. De nem izgat :D
És van a világban Szlartibaltfasz és Marvin^^ Akik hatalmas arcok! Mártonka axolotlai^^
És még boldog vagyok, de ez titok:P ( SZ♥)

Najó, megyek vissza boldogítani Zsopit, Luccot és Mártont MSNen, és majd találkozunk, 'valahol, a szivárványon túl'.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugye milyen jó érzés? :) Ilyen érzésem nem túl régen nekem is volt, csak boldogságsarkom nem van, és kistesóm sem lesz sajnos. Pedig egy baba jól jönne a háznál.:) Még mindig nem tudni, mi lesz a neve?

Mollie írta...

Ez a boldogságsarok milyen jó 5let! Először arra gondoltam, hogy lekoppintom, de meggondoltam magam. Akkor nem lenne igazán az enyém. :( És tényleg jobb a hajad kivasalva! És egy Swarovski karkötő ne is tegyen boldoggá, mert akkor baromi felszínes lennél, és nem lennél igazán értékes ember (szerintem). Az igazi boldogság nem a tárgyak értékében van, hanem a hozzájuk kapcsolódó emlékekben.

Azt hiszem, az lesz a egyik legjobb dolog az életedben, ha lesz egy testvéred, mert tudom, nekem is van egy 2 éves kishúgom. Én minden percben boldog vagyok, amikor vele vagyok, remélem te is az leszel! :)

Samu írta...

Figyeljcsak, csinálj te is nyugodtan boldogság sarkot. Az a tiéd lesz, egyedüli, hisz azokkal díszíted, amik téged boldoggá tesznek, amiknek te örülsz igazán, amik felvindítanak, ha szomorú vagy. Mert ennek ez a lényege. Figy, majd kapsz rtőlem bele valami szépet, kövecakét, gesztenyét, akármit, jó?
Tesóm meg már van egy, akivel a kapcsolatunk eléggé viharos, de remélem ez idővel rendeződik, és nagyon várom már a kicsiiiiiiit^^
Kösszi a kommentjeidért^^
kitehetem blogodat a blogcímek közé itt oldalt? o.O?

Névtelen írta...

Az enyimét is tedd!:D

Mollie írta...

OK, majd megpróbálkozom egy ilyen sarokkal. :) Amúgy az idősebbik tesómmal nekem is elég sok gondom van... :s De szerencsére kezd normalzálódni.

Persze, kiteheted. De akkor én s kiteszem a tiedét. :) És szisen a kommenteket. :)

Ja, és majd dugd el a kistesód eől a kártyákat... már ha szükséged van rájuk. :P

Samu írta...

Okés:D Eldugom :D

Szirona írta...

én is szerettem volna mindig egy kistesót. nekem nem lett. de ez biztos így van jól! :)

Samu írta...

Mert te egyedüli, utánozhatatlan és tökéletes vagy:D nem kellett sem piszokzta, sem korrigálás:D

Mollie írta...

Igen, és ne feledd, ezek szerint te sikerültél a legjobban mindőtök közül. =D

Szirona írta...

jaj, de aranyosak vagytok!! :) ezt nem felejtem el!! köszi. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails